کد خبر : 1832883 | 19 تیر 1401 ساعت 14:02 | 29.6K بازدید | 5 دیدگاه

مشکل عجیب وینگر چلسی: نمی‌توانستم پاس بدهم!

کالوم هادسون اودوی، وینگر چلسی، از مشکل عصبی عجیبی که برای او پیش آمده بود پرده برداشت.

مشکل عجیب وینگر چلسی: نمی‌توانستم پاس بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، هادسون اودوی فصل گذشته 28 بازی برای چلسی انجام داد اما از ماه مارس به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا قادر به همراهی این تیم نبود. 
این بازیکن در طول مدتی که دور از میدان بود سعی کرد تا بر مشکلات فیزیکی غلبه کند و شرایط را برای بازگشت درخشان به میدان فراهم کند. او حالا از مشکل عجیبی که در طول فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده صحبت کرده است. 
هادوسون اودوی در این باره به دیلی میل گفت:« اتفاق بسیار عجیبی بود. من دچار مشکلی عصبی شده بودم و چرخشی در اعصاب پشت بدنم ایجاد شده بود و به نظر می‌رسید که این اتفاق در کل بدنم جریان دارد. همین اتفاق باعث شد تا نتوانم کنترل تمامی عضلات بدنم را در دست داشته باشم.»

1516345
او با اشاره به عوارض این مشکل اظهار داشت:« انجام هر کاری برایم مشکل شده بود. واقعا هیچ قدرتی در پاهایم حس نمی‌کردم و مشکلات زیادی داشتم. سعی می‌کردم توپ را به فاصله 10 متری پاس بدهم اما قدرت انجام همین کار را هم نداشتم و نمی‌توانستم.»
این وینگر چلسی درباره دلیل احتمالی این اتفاق اضافه کرد:« فکر می‌کنم این از عوارض ویروس کرونا بود که در ماه دسامبر به آن دچار شده بودم اما این که چنین عوارضی تا این مدت طولانی روی بدنم بماند برایم عجیب بود و سعی کردم با انجام تمرینات شرایط را برای خودم بهبود ببخشم.»

دیدگاه‌ها