کد خبر : 1832609 | 17 تیر 1401 ساعت 19:30 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

اولین حضور سادیو مانه در تمرین بایرن مونیخ(عکس)

تمرین امروز بایرن مونیخ امروز در حالی برگزار شد که خرید بزرگ تابستانی باشگاه، سادیو مانه، برای اولین بار در یک جلسه تمرینی بایرن مونیخ شرکت داشت.

اولین حضور سادیو مانه در تمرین بایرن مونیخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در یک جلسه تمرینی شرکت کردند که برای اولین بار هم‌تیمی جدیدشان، سادیو مانه، را در کنار خود می‌دیدند.

1725968
1725969

ستاره سنگالی امسال تابستان به عنوان بزرگترین خرید بایرن مونیخ، از لیورپول جدا و راهی باواریا شد. مانه بعد از رسمی شدن قراردادش با باشگاه آلمانی، امروز برای اولین بار در سبنراشتراسه وارد مجموعه تمرینی بایرن شد و در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش زیر نظر یولیان ناگلزمان و کادر فنی او تمرین کرد.

1725935

تمرین امروز بایرن مونیخ از این جهت، یک جلسه تمرینی خاص بود که بیشتر بازیکنان ملی‌پوش که پیش از این از طرف باشگاه اجازه داشتند برای گذراندن تعطیلات به سفر بروند و دیرتر در تمرینات حاضر شوند، امروز به تمرین برگشتند.

1725967

نصیر مزروعی، دیگر خرید تابستانی بایرن مونیخ، از جمله چهره‌های جدید تمرین امروز بود. اما مانه و مزروعی تنها بازیکنانی نبودند که بعد از مدتها تمرین را از سر می‌گرفتند. از دیگر بازیکنان ملی‌پوش بایرن که امروز به تمرین برگشته بودند می‌توان به یاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، لئون گورتزکا، کینگزلی کومان و آلفونسو دیویس اشاره کرد.

از بخت بد مانه، او در اولین جلسه تمرینی‌اش نتوانست با هواداران بایرن از نزدیک رو در رو شود. چرا که به علت انجام یک سری تعمیرات در مجموعه تمرینی سبنراشتراسه، هواداران اجازه حضور در کنار زمین تمرین را پیدا نکردند.

1725939

شاید به همین خاطر بود که در زمان رسیدن سادیو مانه به مقر باشگاه، تنها عده معدودی هوادار مقابل ورودی باشگاه منتظر ایستاده بودند تا ستاره سنگالی را از نزدیک ببینند. مانه البته با این هواداران خوش و بش کرد تا نشان دهد آماده است رابطه‌ای خوب با هواداران آلمانی برقرار کند.

دیدگاه‌ها