کد خبر : 1832022 | 13 تیر 1401 ساعت 19:40 | 36.8K بازدید | 30 دیدگاه

زاهاوی به لوا: تمام شد؛ تا هفته آینده در بارسا هستی

ایجنت رابرت لواندوفسکی می‌گوید بایرن مونیخ با پیشنهاد 40 میلیونی برای جدایی او موافقت خواهد کرد و بارسلونا این پیشنهاد را به باشگاه مونیخی ارائه داده است.

زاهاوی به لوا: تمام شد؛ تا هفته آینده در بارسا هستی

به گزارش "ورزش سه"، پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های رابرت لواندوفسکی، می‌گوید بایرن مونیخ در صورت دریافت یک پیشنهاد 40 میلیون یورویی با جدایی این مهاجم لهستانی موافقت خواهد کرد و بارسا هم‌اکنون پیشنهادی با این رقم را به باشگاه باواریایی ارائه کرده است. او می‌گوید با این تفاصیل، لواندوفسکی تا هفته آینده به بارسلونا خواهد پیوست.

لواندوفسکی تا این لحظه هر کاری در توانش بوده انجام داده تا انتقالش به نوکمپ انجام شود. او به محض پایان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که قصد جدایی از بایرن را دارد. این اقدام لوا در حالی انجام شد که هنوز یک سال از قرارداد او با باشگاه آلمانی باقی است. لواندوفسکی در روزهای بعدی بارها بر این موضع خود اصرار کرد.

1723135

بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، حالا همه چیز آماده انتقال لواندوفسکی به بارسا است و ایجنت او، پینی زاهاوی، به برخی منابع رسانه‌ای اعلام کرده که عملیات به نتیجه رسید. خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در این مدت به صورت دائمی با لواندوفسکی و زاهاوی در تماس بود و هر وقت خبری منفی درباره ممکن نبودن این انتقال مطرح شد، لاپورتا شخصا به لواندوفسکی و زاهاوی قوت قلب داده است.

موندو دپورتیوو امروز اعلام کرد پینی زاهاوی در روزهای اخیر به لاپورتا گفته که با یک پیشنهاد 40 میلیون یورویی می‌تواند رضایت بایرن را به‌دست بیاورد. این روزنامه می‌گوید بارسلونا به حرف زاهاوی گوش کرده و پیشنهادی با این مبلغ به بایرن ارسال کرده است.

این در حالی است که بارسا پیش از این امیدوار بود بتواند ستاره 33ساله لهستانی را با مبلغ کمتری راهی بارسا کند. لواندوفسکی این روزها تعطیلات خود را در جزیره مایورکای اسپانیا سپری می‌کند و زاهاوی به او اطمینان داده که تا هفته آینده پیوستنش به بارسا قطعی خواهد شد و نیازی به حضور او در تمرینات بایرن مونیخ که به تازگی آغاز شده نخواهد بود.

دیدگاه‌ها