کد خبر : 1831856 | 12 تیر 1401 ساعت 18:19 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

درگیری گابی میلیتو در لیگ آرژانتین

مدافع سابق بارسلونا و آرژانتین بازداشت شد

بازیکن آرژانتینی پیشین تیم فوتبال بارسلونا که اکنون هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی کشورش را برعهده دارد؛ به‌دلیل درگیری با یکی از همتایانش دستگیر شد.

مدافع سابق بارسلونا و آرژانتین بازداشت شد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل میلیتو بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا(2007 تا 2011) به دلیل درگیری فیزیکی با مربی یکی از تیم‌های باشگاهی آرژانتین توسط پلیس دستگیر شد.

1137831

میلیتوی 41 ساله که اکنون سرمربی تیم آرژانتینوس جونیورز است، در حاشیه مصاف تیمش با تیم سنترال دکوردوبا، دیداری که با برتری 2 بر یک آرژانتینوس جونیورز به پایان رسید، با فاکوندو گارکا، دستیار سرمربی تیم حریف درگیر شد. 

1724804

این درگیری در پایان نیمه اول بازی آغاز شد زمانی‌که میلیتو در اعتراض به یک تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه، شروع به داد و فریاد کرد. در همان لحظه، مربی بدنساز تیم سنترال دکوردوبا به او بابت شیوه اعتراضش تذکر داد و همین کار او جرقه درگیری دو طرف را زد و جو کنار زمین بسیار متشنج شد.

1724805

داور مسابقه، سیلویو تروکو نیز با دیدن این صحنه هر دو مربی را اخراج کرد اما جنجال به اینجا ختم نشد، چرا که میلیتو و گارکا در تونل رختکن‌ها با یکدیگر وارد درگیری فیزیکی شدند و و میلیتو چندین مشت به سمت گارکا پرتاب کرد. در نهایت پلیس مجبور به مداخله به جدا کردن طرفین از یکدیگر شد. میلیتو نیز دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

دیدگاه‌ها