کد خبر : 1831597 | 11 تیر 1401 ساعت 09:52 | 7.2K بازدید | 5 دیدگاه

آقا صمد و پایان تست‌گیری در کمپ تیم‌های ملی

پرونده تست گیری از بازیکنان تیم ملی جوانان امروز در کمپ تیم‌های ملی بسته می‌شود و به زودی لیست نهایی تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت کافا اعلام می‌شود.

آقا صمد و پایان تست‌گیری در کمپ تیم‌های ملی

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا بیش از 200 بازیکن از سوی صمد مرفاوی و دستیارانش در کمپ تیم‌های ملی تست شدند که این تعداد در اردوی اخیر به 75 بازیکن کاهش پیدا کردند و امروز به طور رسمی پرونده تست گیری از بازیکنان تیم ملی جوانان بسته می شود و اردوی بعدی با حضور بازیکنان اصلی برگزار خواهد شد.

از آنجایی که تیم ملی جوانان زمان زیادی تا شروع مسابقات مقدماتی جام ملت ها در گروه j ندارد بلافاصله اردوی بعدی تیم ملی جوانان آغاز می شود. این تیم مرداد ماه در تورنمنت کافا شرکت می کند و شهریور ماه هم عازم شهر بیشکک خواهد شد تا در جدال با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی جواز حضور در مسابقات جام ملت های آسیا را به دست بیاورد.

مسابقات جام ملت های جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی 2023 در تاشکند برگزار می شود و از گروه های مقدماتی (10 گروه) تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم و به همراه تیم میزبان یعنی ازبکستان به مرحله نهایی جام ملت ها صعود می کنند و سهمیه آسیا هم در جام جهانی جوانان (2023 – اندونزی) 4 تیم خواهد بود.

جام جهانی جوانان هر دو سال یک بار برگزار می شود که مسابقات 2021 اندونزی به دلیل کرونا برگزار نشد و به 2023 موکول شد. آخرین حضور تیم ملی جوانان در جام جهانی به سال 2017 و در کره جنوبی بر می گردد. تیم ملی جوانان در این مسابقات با رهبری امیر حسین پیروانی و در مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا – زامبیا و پرتغال رفت و با یک برد و دو باخت به کار خود پایان داد.

1724449

دیدگاه‌ها