کد خبر : 1830041 | 31 خرداد 1401 ساعت 14:12 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

میروسلاو کلوزه:

جایی کار می‌کنم که دیگران به تعطیلات می‌آیند!

میروسلاو کلوزه تاکید کرد شغل جدید خود در باشگاه آلتاچ به عنوان سرمربی را خیلی دوست دارد.

جایی کار می‌کنم که دیگران به تعطیلات می‌آیند!

به گزارش "ورزش سه"، آلتاچ تیم شهری است که فقط هفت هزار نفر سکنه دارد و شهری توریستی و پربازدید در اتریش محسوب می شود. حالا این تیم با میروسلاو کلوزه برای حضور در پست سرمربی به توافق رسیده و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی بعد از فعالیت به عنوان دستیار در بایرن مونیخ، حالا کار مربیگری خود را آغاز کرده است. حالا میروسلاو کلوزه در مراسم معارفه خود مدعی شد از دشواری کارش آگاه است و قصد دارد زمینه پیشرفت آلتاچ در سال های پیش رو را فراهم کند.

1722523

میروسلاو کلوزه گفت: "حالا من اجازه دارم جایی کار کنم که دیگران تعطیلات خود را اینجا می گذرانند، پس من واقعا این شغل را دوست دارم. اینجا باید تغییراتی ایجاد شود و من می‌خواهم در این روند مشارکت کنم."

مدیر عامل باشگاه، کریستوف لنگل در مورد این انتخاب گفت: "توقعات بالاست، بالاخره هر روز قرار نیست که یک ستاره جهانی در استان ما مشغول به کار شود. با این حال باید واقع بین باشیم و هیچکس از میروسلاو کلوزه نمی خواهد که ما در جمع شش تیم برتر جدول قرار بگیریم."

میروسلاو کلوزه در ادامه گفت: "مشکلی نیست و من ایده های روشنی دارم. اما دشواری کار نیز واضح است و من باید خودم را با شرایط وفق دهم. همچنین باید کمی توقعاتم را پایین بیاورم. من می دانم می خواهم چه چیزی را رقم بزنم و من می خواهم تیم را به مرحله بعدی ببرم، اما برخی از فرآیندها زمان زیادی می برد و من حتما به خودم زمان می دهم."

دیدگاه‌ها