کد خبر : 1829741 | 29 خرداد 1401 ساعت 14:04 | 58K بازدید | 21 دیدگاه

مطهری مربیان پرسپولیس را به نساجی می‌برد؟

پس از مذاکره نساجی با مطهری و توافق با او، گمانه‌زنی در مورد دستیاران وی به وجود آمده است.

مطهری مربیان پرسپولیس را به نساجی می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می‌رسید توافقات لازم برای ادامه حضور حمید مطهری در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی صورت گرفته، صبح امروز مشخص شد او برای هدایت نساجی در لیگ بیست و دوم با این باشگاه به توافق رسیده است.

مطهری که در دو سال اخیر به عنوان مربی پرسپولیس روی نیمکت این تیم حضور داشت، در پایان این فصل و در پی عدم قهرمانی سرخپوشان، با انتقاداتی از سوی هواداران این تیم مواجه شد و در نهایت نیز تصمیم به جدایی و آغاز کار سرمربیگری خود گرفت.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شنیده می‌شود رضا شاهرودی، علیرضا امامی‌فر و اصغر قربانعلی‌پور بدنساز تیم ملی، دستیاران مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خواهند بود‌.

همچنین مربی دروازه‌بان های این تیم قائمشهری تغییر نخواهد کرد و این مربی ارمنی به کار خود در نساجی ادامه خواهد داد.  اسماعیل اسماعیلی نیز که پس از جدایی ساکت الهامی در هفته های پایانی لیگ بیست و یکم نساجی را هدایت کرد، به عنوان سرپرست در این باشگاه حضور خواهد داشت.

از طرفی به احتمال زیاد از بین مربیان فصل گذشته نساجی، علی شیخ‌الاسلام به همکاری خود با این تیم ادامه بدهد.

در این بین البته حضور قربانعلی‌پور منوط به موافقت مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال است.

این در حالی است که تصور می‌شد مطهری با حضور در نساجی داوود فنایی و مظاهر رحیم پور را به این تیم ببرد اما شنیده‌های موثق این احتمال را رد می‌کنند.

دیدگاه‌ها