کد خبر : 1829279 | 25 خرداد 1401 ساعت 15:41 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

نیکولو بارلا:

شکست برابر آلمان برای ما خجالت‌آور نبود!

نیکولو بارلا معتقد است شکست 5-2 مقابل آلمان برای ایتالیا ناامیدکننده بود، اما شرم‌آور نه.

شکست برابر آلمان برای ما خجالت‌آور نبود!

به گزارش "وزرزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب برای اولین بار در یک مسابقه رسمی مغلوب آلمان شده و برابر این تیم 2-5 شکست خورد. ایتالیا حالا با پنج امتیاز در ردم سوم گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد و مجارستان صدرنشین شده است. آلمان شش و انگلیس تنها دو امتیاز دارند. مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا برای شاگردان روبرتو مانچینی در ماه سپتامبر با بازی های ایتالیا برابر انگلیس و مجارستان تمام می شود.

1721556

نیکولو بارلا به رای اسپورت گفت: "این شروع یک دوره جدید برای تیم ملی ایتالیا است، بنابراین ممکن است در این مقطع چند لغزش و نتایج ضعیف برای ما رخ دهد. کسب این نتیجه ناامید کننده بود، اما آلمان تیم بسیار قدرتمندی است و وقتی برابر این تیم اشتباه می کنید، با دریافت گل مجازات می شوید. وقتی مسیر جدیدی را شروع می کنید، مرتکب اشتباه خواهید شد و این امری طبیعی است. سرمربی تیم از ابتدای لیگ ملت‌های اروپا روش های مختلفی را امتحان کرد. 

ما امشب ناامید شدیم، اما هنوز راه زیادی در پیش داریم. شرم و خجالت کلمات سنگینی برای توصیف این شکست است. ما هوادارانی که به دیدن این مسابقه آمده بودند، ناامید کردیم. اما بازی کردن در مقابل تیم ملی آلمان دشوار است و ما احتمالا شایسته پیروزی در مسابقه رفت برابر همین تیم بودیم، اما آن بازی 1-1 به پایان رسید. بهای سنگینی برای اشتباهات فردی خودمان آن هم مقابل تیمی بسیار قدرتمند پرداختیم."

دیدگاه‌ها