کد خبر : 1829117 | 24 خرداد 1401 ساعت 16:54 | 8.3K بازدید | 8 دیدگاه

توی رادیو همه انتقاد می‎‌کردند، برای چه؟

پروین: بازیکنان ما حق داشتند بد بازی کنند

پروین می‌گوید در آستانه جام جهانی نباید کادرفنی تیم ملی تغییر کند.

پروین: بازیکنان ما حق داشتند بد بازی کنند

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین پیشکسوت سرخپوشان پس از جلسه با رضا درویش در گفتگو با خبرنگاران در مورد این نشست توضیح داد: آقای درویش از آقای طاووسی، وطنخواه، مایلی‌کهن، حاج رحیم‌پور و... دعوت کرده بود و خیلی خوشحال شدیم آنها را دیدیم و امیدوارم جلسات ادامه‌دار باشد.

وی در مورد خریدهای پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: تا تیم در زمین نیاید، نمی‌توانی تشخیص بدهی بازیکنان چطور هستند. به نظرم بازیکنانی که خریدند بد نیستند و الحمدالله دو باشگاه پول هم دارند و انشالله تیم خوب و گردن کلفت درست کنند تا مردم راضی باشند.

کاپیتان سابق تیم ملی با اشاره به وضعیت تیم اسکوچیچ عنوان کرد: انتقادات خیلی می‌کنند مردم. با یک بازی که نمی‌شود مربی را عوض کنی، تیم ملی بد نبود، تیم ملی یک ربع اول و آخر بد نبود. با یک بازی نمی‌شود تشخیص داد... تیم ملی 14 بازی را برده، حالا یک بازی را باخته من رادیو را گوش می‌کردم همه انتقاد می‌کنند؟ برای چه؟ تیمی که بدون بازی تدارکاتی آمده. وقتی تیم رفت بازی جام جهانی گفتم 10 بازی تدارکاتی باید کنید اما رفتید در قطر و فقط الجزایر را گیر آوردید. به نظرم الجزایر خوب بازی نکرد، بچه‌های ما بد بودند و حق هم دارند چون اصلا دور هم نبودند.

او همچنین ادامه داد: به نظرم باید لیگ را تعطیل کنیم و 6-7 بازی انجام بدهند و تیمی را بیاورند که به دفاع فشار بیاورد و تشخیص بدهد چه کسی را بیاورد و چه کسی را نه. به نظرم با یک بازی صلاح نیست اینطوری انتقاد کنند. انشالله تیم ملی ما هم بتواند نتیجه بگیرد.

پروین در مورد شایعات پیرامون اخراج اسکوچیچ و جانشینی یک مربی دیگر گفت: به نظرم اگر ایرانی بیاورند خیلی خوب است اما اگر خارجی بیاورند، بزرگترین اشتباه است. تا بیاید بچه‌ها را بشناسد 6 ماه زمان می‌برد. آوردن کی‌روش هم اشتباه است.

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون کوتاهی می‌کند. باید بازی تدارکاتی بگذارند و به هر قیمتی شده باید بیاورند. به نظرم لیگ را عقب بیاندازند. این نظر شخصی است و ممکن است یک عده جبهه بگیرند اما باید لیگ را تعطیل کنند و 10 بازی تدارکاتی بگذارند. ببینید ما 1978 رفتیم جام جهانی، در گروه چهارم شدیم و بعد دوباره چهارم شدیم. یک کاری کنند دلمان فقط الکی خوش نباشد که چهارم می‌شویم و یک مرحله بالا بیاییم. اما خب متاسفانه [کار] نمی‌کنند و کوتاهی می‌کنند دیگر...

وی در خصوص کیفیت فنی تیم ملی فعلی و این نظر که به عنوان یکی از بهترین‌ نسل‌های فوتبال ایران است، پاسخ داد: تیم ملی بد نیست اما قبول دارم نسل فوق‌العاده‌ای هستند. بازیکنانی در این مملکت بودند که خیلی از این بازیکنان بهتر بودند.

پروین در پایان راجع به کم گل بودن بازیهای لیگ برتر نیز گفت: همه از ترس اخراج نشدن می‌آیند گل نخورند و یک هیچ ببرند یا مساوی کنند. مربی می‌ترسد اخراج شود و برای تیم هم هیئت مدیره تصمیم نمی‌گیرد، مردم هستند که تصمیم می‌گیرند. هر تیمی می‌بازد، مردم، حیا کن رها کن می‌گویند و به همین خاطر مربیان می‌خواهند گل نخورند.

دیدگاه‌ها