کد خبر : 1829027 | 24 خرداد 1401 ساعت 01:09 | 32.6K بازدید | 5 دیدگاه

وقتی ادیسون خداداد نشد؛

فرار بزرگ استرالیا از کابوس ملبورن (عکس)

پرو در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده بازی امشب می رفت دروازه استرالیا را باز کند ولی کانگوروها خوش شانس بودند و از این موقعیت جان سالم به در بردند.

فرار بزرگ استرالیا از کابوس ملبورن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا برای رسیدن به ششمین جام جهانی تاریخ خود امشب مقابل پرو به میدان رفته است؛ تیمی که دقیقا برای رسیدن به همین عدد و هدف وارد زمین شد.

بازی استرالیا و پرو در ورزشگاه احمد بن‌علی قطر برگزار شد و در طول 90 دقیقه با توجه به احتیاط بیش از اندازه هر دو تیم در طول نود دقیقه فقط یک موقعیت خطرناک داشت و با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت های اضافه بکشد.

1721136

استرالیا که در دقایق پایانی وقت های قانونی چند موقعیت خطرناک روی دروازه پرو ایجاد کرده بود، در دومین دقیقه از نیمه دوم وقت های اضافه می رفت که با یک شوت بزرگ روبرو شود اما تیر دروازه مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 107 بازی پرواز بلند ادیسون فلورنس و ضربه سر دیدنی این بازیکن می‌توانست پرو را به گل اول برساند چراکه پرواز بلند رایان هم راه به جایی نبرده بود، در این لحظه فقط تیر دروازه می توانست ناجی استرالیا باشد که این گونه هم شد و ضربه خطرناک بازیکن پرو با برخورد به تیر افقی از دست رفت.

به این ترتیب استرالیا که سابقه ای طولانی در رقابت های پلی آف جام جهانی در طول تاریخ دارد، از تکرار اتفاقات بازی آذر 76 مقابل ایران (پلی آف صعود به جام جهانی 1998) که بازی 2-0 برده را در دقایق پایانی 2-2 شده دیده و سهمیه را تقدیم ایران کرد جلوگیری نمود تا سرنوشت صعود را به ضربات پنالتی بکشاند.

1721137

دیدگاه‌ها