کد خبر : 1828514 | 20 خرداد 1401 ساعت 19:53 | 38K بازدید | 7 دیدگاه

انتقادات از تیم ملی مصر بالا گرفت؛

نسبت به قطع همکاری با کی‌روش هشدار داده بودیم

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر برای بررسی شکست این تیم برابر اتیوپی کمیته اضطراری تشکیل خواهند داد.

نسبت به قطع همکاری با کی‌روش هشدار داده بودیم

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال مصر پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همکاری خود با کارلوس کی‌روش پایان داد و با ایهاب جلال قرارداد امضا کرد اما حالا عملکرد این تیم در دیدار برابر گینه و اتیوپی در مرحله مقدماتی جام ملت‌ های آفریقا باعث ایجاد نگرانی هایی در فدراسیون فوتبال این کشور شده است.

مصر روز گذشته با دو گل برابر اتیوپی شکست خورد و همین مسئله باعث شد تا جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از اعضای این فدراسیون برای برگزاری جلسه ای فوری برای بررسی دلایل شکست و بررسی عملکرد ایهاب جلال دعوت کند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ایهاب جلال پس از این شکست بیان کرد: تیم مصر بازی بدی را به خصوص در نیمه اول انجام داد که البته موارد متعددی مثل زمین نیز روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته بود. سطح بازیکنان و ورزشگاه برای من شگفت‌انگیز بود و باران نیز به اتیوپی در پرسینگ کمک کرد؛ این تیم در نیمه اول مستحق برد نبود و برخی بازیکنان نگران برخورد با توپ بودند.

سرمربی مصر همچنین گفت: اکنون این نتیجه باعث انتقاد می‌شود اما من باید این مسائل را بپذیرم زیرا فوتبال همین است. مصر تیم بزرگی دارد و کادر فنی تلاش می‌کند تا فوتبال متفاوتی را ارائه کند اما این امر مستلزم زمان نسبتا زیادی است.

با این حال تحلیلگران فوتبال مصر حمله شدیدی را نسبت به ایهاب جلال انجام دادند و ردا عبدالعال ستاره سابق این تیم نیز در این باره گفت: ایهاب جلال برای تیم ملی مناسب نیست و ما از زمان جدایی کارلوس کی‌روش نسبت به عقد قرارداد با او هشدار داده بودیم. تیم مصر مقابل گینه و اتیوپی بدون هویت ظاهر شد و عملکرد بسیار بدی را نشان داد.

دیدگاه‌ها