کد خبر : 1828287 | 19 خرداد 1401 ساعت 09:57 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

بیل: برای جام جهانی باید هنرهای سیاه را یاد بگیریم

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز، معتقد است که تیمش باید به‌خوبی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده شود.

بیل: برای جام جهانی باید هنرهای سیاه را یاد بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هلند رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها در حالی مجبور به پذیرش این شکست شدند که در دقایق پایانی و در وقت‌های تلف شده توانسته بودند بازی را به تساوی بکشانند اما پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی بار دیگر دروازه خود را باز شده دیدند تا چاره‌ای جز قبول این باخت نداشته باشند. 
گرت بیل که تنها 17 دقیقه در این بازی به میدان رفت پس از پایان این دیدار به S4C گفت:« این بازی دشواری بود چون ما نتوانستیم با تمام توان و با استفاده از تمامی بازیکنانی که در اختیار داشتیم به میدان برویم اما بازیکنانی که در زمین بودند با تمام وجود تلاش کردند.»

 

1719421


او با اشاره به اتفاقاتی که در دقایق پایانی این بازی رخ داد اظهار داشت:« زدن گل مساوی و پس از آن دریافت دوباره گل بسیار ناراحت کننده است اما ما باید هنرهای سیاه را یاد بگیریم. ما باید با خطا فرانکی دی یونگ را متوقف می‌کردیم. ما به یادگیری چنین تجربه‌هایی نیاز داریم. اگر این اتفاق در جام جهانی رخ دهد باید بدانیم که نیاز به انجام چه کارهایی داریم.»
این ستاره ولزی درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« ما در گروه A هستیم چون شایستگی آن را داریم و باید خودمان را برابر بهترین تیم‌های دنیا آزمایش کنیم. وقتی برابر بهترین تیم‌ها بازی می‌کنید و کارهایی که باید را انجام نمی‌دهید، باید تاوان آن را هم بپردازید. قبول این شکست سخت است اما ما تیم جوانی هستیم.»

دیدگاه‌ها