کد خبر : 1828263 | 18 خرداد 1401 ساعت 22:30 | 16.5K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش لاکازت برای جبران اشتباه؛ بازگشت دیرهنگام به لیون

الکساندر لاکازت، ستاره سابق آرسنال، فردا پنج‌شنبه به شهر زادگاهش لیون بازگشته و با تیم سابق خود قراردادی رسمی امضا خواهد کرد.

تلاش لاکازت برای جبران اشتباه؛ بازگشت دیرهنگام به لیون

به گزارش "ورزش سه"، در فرانسه RMC Sport خبر داد که الکساندر لاکازت فردا در فرانسه با لیون قرارداد امضا خواهد کرد تا از این پس فوتبال خود را در تیم شهر زادگاهش ادامه دهد. لاکازت که پنج سال پیش لیون را ترک کرده و با قراردادی 50 میلیون یورویی راهی آرسنال شده بود حالا به تیم اول خود بازخواهد گشت.

1720065

لاکازت در پایان فصل جاری تصمیم گرفت از تمدید قرارداد با آرسنال خودداری کند و در نتیجه او در حال حاضر بازیکن آزاد است. باشگاه لیون فردا صبح یک کنفرانس خبری برگزار می‌کند و بر اساس این گزارش امضای قرارداد با لاکازت در همین کنفرانس اعلام خواهد شد.

لاکازت فوتبال خود را از باشگاه لیون آغاز کرد و در دوران فوتبالی 13ساله خود به جز این باشگاه تنها پیراهن آرسنال را به تن کرده است. لاکازت پنج سال پیش به این علت تصمیم گرفت به آرسنال ملحق شود چرا که تصور می‌کرد بازی در این باشگاه و لیگ برتر جزیره شانسش برای درخشیدن در تیم ملی فرانسه را افزایش می‌دهد.

اما گذشت زمان نشان داد مهاجم فرانسوی در تصمیم خود اشتباه کرده است. لاکازت که امیدوار بود پوشیدن پیراهن آرسنال او را به مهاجم مرکزی فیکس خروسها تبدیل کند از سال 2017 تا امروز برای تیم ملی کشورش حتی یک بازی ملی هم انجام نداده است.

1720071

آخرین بازی لاکازت برای فرانسه در نوامبر 2017 و در بازی دوستانه مقابل آلمان بود که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

لاکازت حالا می‌داند که انتقالش به آرسنال علاوه بر از دست دادن بازی‌های ملی از  یک نظر دیگر هم به ضرر او بود. لیون تیمی است که در این پنج سال پای ثابت لیگ قهرمانان بود ولی آرسنال در هیچ دوره‌ای شرکت نداشت و لاکازت در این سالها رنگ چمپیونزلیگ را به خود ندید. لاکازت باشگاهی را به مقصد آرسنال ترک کرد که حتی در فصل 2019-2020 به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسید.

دیدگاه‌ها