کد خبر : 1827984 | 17 خرداد 1401 ساعت 09:39 | 7.6K بازدید | 6 دیدگاه

دلیل تاخیر دیدار اتریش و دانمارک؛ برق رفت! (عکس)

اتفاق عجیبی در ورزشگاه محل برگزاری بازی اتریش و دانمارک باعث تاخیر در برگزاری این بازی شد.

دلیل تاخیر دیدار اتریش و دانمارک؛ برق رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا میزبان دانمارک بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
دانمارک که در بازی اول نیز برابر فرانسه به پیروزی رسیده بود، حالا با توجه به سه امتیازی که در این بازی به دست آورد و تساوی 1-1 دو تیم قدرتمند این گروه شامل فرانسه و کرواسی، از موقعیت خوبی در صدر جدول برخوردار است.
با این حال نکته عجیب در این دیدار این بود که دو تیم مجبور شدند بازی را با 90 دقیقه تاخیر و در ساعت 10:15 شب به وقت محلی آغاز کنند، چرا که برق ورزشگاه رفته بود و به همین دلیل امکان برگزاری این بازی وجود نداشت. 

 

1719714


به این ترتیب تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مجبور شدند در تاریکی محض نشسته و تنها با نور تلفن‌های همراه‌شان کمی فضای اطراف را روشن کنند و منتظر باشند تا بار دیگر برق وصل شده و شرایط برگزاری بازی فراهم شد. 
هرچند آنها نیز بیکار ننشسته و صحنه‌های جذابی را با نورهای موبایل رقم زدند و حتی با استفاده از آن شروع به ایجاد موج مکزیکی در ورزشگاه کردند که اتفاقی بسیار جالب و تماشایی بود. 

 

1719715


در نهایت پس از 90 دقیقه تاخیر، شرایط برگزاری بازی فراهم شد و دو تیم در زمین حاضر شدند تا بازی دوم خودشان از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها را برگزار کنند که با پیروزی دانمارک به لطف گل دقایق پایانی ینس لارسن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها