کد خبر : 1827834 | 16 خرداد 1401 ساعت 09:32 | 51.5K بازدید | 3 دیدگاه

آبروریزی در مسابقه طلسم شده

بازیکنان بازی دوستانه ملی را لغو کردند!

تیم مردان پاناما که برای برگزاری بازی دوستانه به کانادا دعوت شده بود در روز بازی به انجام یک نرم دوی بسنده کرد!

بازیکنان بازی دوستانه ملی را لغو کردند!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مردان کانادا از برگزاری یک بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی شده مقابل پاناما خودداری کرد. مسابقه‌ای که به جای دیدار مقابل ایران برنامه‌ریزی شده بود اما با ادامه اختلافات میان فدراسیون فوتبال کانادا و بازیکنان برگزار نشد. 
این مسابقه  کمتر از دو ساعت قبل از شروع لغو شد. پس از انتشار این خبر، صدها هوادار ناامید با لباس های قرمز و سفید در بیرون ورزشگاه ماندند. در واکنش، بازیکنان کانادایی، بعد از ظهر یکشنبه بیانیه ای صادر کردند و گفتند که تصمیم گرفته‌اند بازی را انجام ندهند زیرا مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید "بی جهت" طولانی شده است.

1719489
بازیکنان تیم پاناما در زمین فوتبال شهر ونکوور.آنها به انجام یک 
تمرین درون تیمی بسنده کردند.


در این بیانیه با اشاره به اینکه مذاکرات در ماه فروردین آغاز شده، آمده است: «زمان آن رسیده است که برای آینده فوتبال در کانادا موضع گیری کنیم. بازیکنان گفتند که خواهان شفافیت بیشتر فوتبال کانادا، تغییرات در رهبری سازمان، والبته تجدید نظر در جایزه جام جهانی هستند.»
در بیانیه آمده است: «ما می‌خواهیم با فدراسیون خود همکاری کنیم، اما روابط سال‌ها متشنج بوده است و اکنون، فدراسیون به تیم ما بی احترامی کرده و تلاش های ما برای بالا بردن استانداردها و پیشرفت موثر بازی در کانادا را به خطر انداخته است.»
در واکنش اما رئیس فوتبال کانادا بیانیه‌ای صادر کرد. نیک بونتیس، رئیس فوتبال کانادا، گفت: پیشنهادی که بازیکنان ارائه کرده‌اند از نظر مالی مقرون به صرفه نیست. او گفت: "وظیفه من به عنوان رئیس مسئولیت در قبال امانتداری و سلامت پایدار این سازمان است، نه فقط برای امروز، بلکه برای 100 سال آینده!" 

1719488
اعلامیه رسمی لغو بازی توسط کانادایی‌ها. این بازی به‌جای مسابقه ایران
در نظر گرفته شده بود که به صورت یکجانبه از طرف کانادا لغو شد.


او در نشست مطبوعاتی بعد از لغو بازی تاکید کرد من نمی توانم آن پیشنهاد را بپذیرم، سازمان ما را در موقعیت مالی غیرقابل دفاعی قرار دهد.
کانادا قبلا با وجود توافق با ایران بر خلاف قرارداد و به صورت یکطرفه بازی را لغو کرد و ضربه‌ای غیرقابل جبران به برنامه تدارکاتی تیم ملی ایران زده بود. حالا آنها بازی مهم آماده‌سازی خود را هم لغو کرده‌اند.

دیدگاه‌ها