کد خبر : 1827600 | 14 خرداد 1401 ساعت 00:11 | 23.7K بازدید | 6 دیدگاه

ترکمنستان تیم خوبی است و خوب دفاع می کند

مهدوی‌کیا: شدیداً به سه امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی تیم امید ایران می گوید تبعات این کار را پذیرفتم تا تجربه بازیکنان زیر ۲۱ سالی که در تاشکند حضور دارند، افزایش پیدا کند.

مهدوی‌کیا: شدیداً به سه امتیاز بازی نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران درباره آخرین وضعیت تیم امید پیش از بازی با ترکمنستان گفت: برای ما بازی خیلی مهمی خواهد بود. با توجه به اینکه در بازی نخست به تساوی رسیدیم، شدیدا به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. فکر می کنم دیدار سختی خواهد بود. چون ترکمنستان خیلی خوب دفاع می کند و تیم خیلی خوبی است. آنها مقابل ازبکستان هم بازی قابل قبولی انجام دادند ولی خیلی تدافعی بازی کردند و گل زدن به این تیم ها سخت است. امیدواریم که بازی خیلی خوبی انجام دهیم و این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی درخصوص اینکه ازبکستان حریف سوم تیم ملی را چگونه دیده است، گفت: ازبکستان هم تیم خوبی است و مانند ما با ترکیب جوانی به این مسابقات آمده اند. آنها میزبان مسابقات هستند و از حمایت تماشاگرانشان برخوردارند و چند سالی است در کنار هم کار می کنند. آنها تیم قابل احترامی هستند و ما در دیدار پایانی کار راحتی نخواهیم داشت.

مهدوی کیا درباره هدف او از انتخاب بازیکنان با میانگین سنی پایین گفت: ما آینده نگری کردیم و قصد داشتیم از بازیکنانی در این تورنمنت استفاده کنیم که پس از این رقابت ها نیز به ما کمک کنند و با همین بازیکنان راهی مسابقات مقدماتی شویم و در مرحله نهایی برای انتخاب المپیک حاضر شویم. بنده تبعاتش را نیز پذیرفته ام.

او ادامه داد: شاید برای من خیلی راحت بود که با همه بازیکنان آماده زیر 23 سال لیگ می آمدم و اینجا به دنبال قهرمانی می بودم. ولی در صحبت های قبلی هم به آن اشاره کردم که به دنبال آینده نگری بودیم و دوست داشتیم از این تورنمنت نهایت استفاده را ببریم، بچه هایمان تجربه لازم را برای مسابقات مهم پیدا کنند. هدف ما رفتن به المپیک است. به همراه ازبکستان و ژاپن، جوانترین تیم مسابقات هستیم و به تیممان اعتقاد داریم و امیدوارم نتایج خوبی را نیز کسب کنیم.

سرمربی تیم امید درباره اردوی عراق نیز پاسخ داد: شاید اینکه با عراق بازی کنیم باب میل ما نبود و ممکن است در مرحله بعد با این تیم روبرو شویم ولی چاره ای نداشتیم که بتوانیم قبل از شروع این مسابقات حداقل 2 بازی تدارکاتی انجام دهیم. ولی شرایط آب و هوایی خوب نبود، میزبانی خوبی از ما داشتند، دو دیدار خیلی خوب را زیر فشار تماشاگر انجام دادیم. فکر می کنم این اردو برای تیم ما خیلی خوب بود. با نقاط ضعف و قدرتمان آشنا شدیم.

مهدوی کیا در پایان درخصوص میزبانی ازبکستان نیز گفت: تا به الآن همه چیز خوب پیش رفته است. حالا در بحث غذا مشکلاتی بود که حل شدنی است. در کل میزبانی خوبی بوده و امیدوارم تا روز آخر در این مسابقات بمانیم.

دیدگاه‌ها