کد خبر : 1827303 | 11 خرداد 1401 ساعت 19:41 | 49.8K بازدید | 14 دیدگاه

رئال به دنبال خداحافظی با شکوه با اسطوره برزیلی

رئال مادرید به دنبال این است که یک مراسم خداحافظی باشکوه برای مارسلو ترتیب دهد.

رئال به دنبال خداحافظی با شکوه با اسطوره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد و با وجود ابراز علاقه این بازیکن برای ماندن در سانتیاگو برنابئو، لوس‌بلانکوس تمایل زیادی به این مسئله نشان نداده تا ستاره برزیلی بعد از 15 سال حضور در پرافتخارترین باشگاه اروپا این تیم را ترک کند. گفته می‌شود که مارسلو قصد دارد یکی دو فصل دیگر فوتبال بازی کند و احتمالا این کار را در کشور خودش یعنی برزیل انجام خواهد داد.

مارسلو به شیرین‌ترین شکل ممکن با رئال مادرید خداحافظی می‌کند. او در این فصل موفق شد با این تیم لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. این ستاره برزیلی طی روزهای اخیر ضمن تایید جدایی از رئال مادرید گفت: "احساسی باورنکردنی دارم چون این آخرین بازی من در رئال مادرید است. من با لیگ قهرمانان رئال را ترک می‌کنم و این نهایت لذت برای من است. امروز روز غمگینی نیست. فکر می‌کنم ما بحث کردیم، صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم که این بهترین راه است. من تمام کارهای ممکن را در رئال انجام دادم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که 15 سال در بهترین باشگاه دنیا حاضر باشم."

1717831

مدافع برزیلی از رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرز و به‌طورکلی باشگاه رئال مادرید برخوردار است. در همین راستا خوزه لوئیس سانچز خبرنگار معروف اسپانیایی مدعی شده که باشگاه رئال مادرید به دنبال این است که یک خداحافظی قابل قبول و باشکوه برای مارسلو ترتیب دهد. لوس بلانکوس قصد دارد همان کاری را که برای سرخیو راموس انجام داد، در مورد ستاره برزیلی نیز انجام دهد. در واقع آنها می‌خواهند طی یک مراسم ضمن تقدیر از مارسلو با این ستاره که 15 سال در رئال مادرید بازی کرد، وداع کنند.
 

دیدگاه‌ها