کد خبر : 1827297 | 11 خرداد 1401 ساعت 18:41 | 25.2K بازدید | 14 دیدگاه

ابهام در بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو

با اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی تا این لحظه تصمیمی در خصوص بازگشت ملی‌پوشان استقلال به تمرین تیم ملی گرفته نشده است.

ابهام در بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو

به گزارش ورزش سه، در حالی که روز گذشته محمد جماعت اعلام کرده بود با نشستی که بین مسئولان باشگاه استقلال و کادرفنی تیم ملی برگزار شد، سوءتفاهم‌ها برطرف شد و ممکن است اردوی تیم ملی با حضور پنج ملی‌پوش استقلال با ۳۰ بازیکن برگزار شود، در فاصله یک روز تا سفر کاروان تیم ملی به دوحه، این بازیکنان همچنان در تمرین حضور ندارند.

محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در این‌باره گفت: تا این لحظه که شاهد برگزاری اردو هستیم، تصمیم جدیدی مبنی بر لغو تصمیم قبلی از سوی سرمربی و فدراسیون به ما ابلاغ نشده و همانطور که ملاحظه می‌کنید بازیکنان استقلال همچنان در تمرین حضور ندارند.

او همچنین با اشاره به ساعت پرواز تیم ملی به قطر ادامه داد: تا این لحظه چیزی اعلام نشده اما ما فردا حدود ساعت ۱۳ پرواز داریم و ممکن است تا آن زمان فدراسیون یا کادرفنی دستور جدیدی به ما بدهند.

جماعت در خصوص بیانیه باشگاه استقلال عنوان کرد: پس از برگزاری مجمع، مدیریت باشگاه استقلال با یک رفتار بزرگ منشانه با مسئولین فدراسیون و آقای اسکوچیچ جلسه‌ای گذاشتند و در خصوص موضوعات صحبت شد. خروجی جلسه مشخص بود؛ و مشخص بود که آن رفتار حرفه‌ای و قابل دفاع نیست و به همین دلیل باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. در پی آن بیانیه هم فدراسیون یک بیانیه داد. ما الان منتظر هستیم تا ببینیم آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مبتنی بر تفکرشان چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها