کد خبر : 1827295 | 11 خرداد 1401 ساعت 18:34 | 377.6M بازدید | 6 دیدگاه

نامه نساجی به وزیر کشور؛ وارش کناره گیری می‌کند

باشگاه نساجی در نامه‌ای به وزیر کشور از عدم تمایل شرکت هواپیمایی وارش برای ادامه حمایت مالی از نساجی و واگذاری امتیاز این تیم خبر داد.

نامه نساجی به وزیر کشور؛ وارش کناره گیری می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی در این نامه از برخورد با این باشگاه در مسیر برگزاری دیدارهای جام حذفی و هم چنین دیدار با تراکتور که لغو شد گلایه کرد و اذعان داشت با این برخورد دیگر دلگرمی برای شرکت وارش به‌منظور حمایت از باشگاه نساجی باقی نمانده است.

در بخشی از نامه نساجی به وزیر کشور با امضای ایزد سیف الله‌پور می‌خوانیم: در بازی فینال جام حذفی کشور که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و شاهد حضور بیش از ۴۰ هزار هوادار عاشق نساجی و آن شور و شوق لایوصف بودیم، تا ساعات قبل از زمان مقرر بازی، هر دو تیم فینالیست بلاتکلیف بودند که آیا بازی برگزار می‌شود یا خیر؟! حتی سامانه بلیط‌فروشی نیز باز هم در شرایط غیرحرفه‌ای تنها چند ساعت مانده به آغاز بازی، باز شد. آخر این چه ملاحظاتی است که اتفاقاً بیشتر متوجه باشگاه‌های شهرستانی و بدون پشتوانه می‌شود؟ باشگاه باید انرژی و توان خود را برای قهرمانی در فینال بگذارد یا پیگیری‌های شبانه‌روزی از طریق مسئولان سیاسی برای اقناع و رضایت مسئولان زیرمجموعه وزارت کشور؟! این بزرگواران پیرو کدام مکتب و قانونی هستند که مردم از آن مطلع نیستند؟ چرا با رقابت‌هایی در این سطح، رفتارها و مدیریت‌های دلبخواهی می‌شود؟ این رفتارها شایسته مردم شریف و ورزش نیست و امروز بخش خصوصی هم دیگر تاب نیاورده و عطای کار را به لقایش خواهد بخشید.

باشگاه نساجی در این نامه هم چنین به لغو دیدار با تراکتور اشاره کرد و نوشت: مگر چه اتفاقی و حادثه‌ای قرار بود در بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی رخ دهد که مسئولان زیرمجموعه وزارت کشور با آن مخالفت کردند؟ در فصل اخیر در همین ورزشگاه بارها و بارها بازی‌های لیگ برتر برگزار شده؛ آیا واقعاً حق نساجی و فوتبال مملکت این است؟! با تقدیم احترام و ارائه ناراحتی‌های مشروحِ مالکیت و مدیریت باشگاه نساجی مازندران خدمت حضرتعالی، خدا را شاکریم طی چهار سال این مجموعه مسببی بود برای شادی و زنده نگه داشتن امید دل مردم عزیز؛ حقیقتاً دیگر توان مقابله با این همه موانع از سوی مالکیت باشگاه وجود نداشته و ضمن عذرخواهی و خداحافظی با هواداران و دوستداران عزیزتر از جان‌، بدین‌وسیله از این لحظه دیگر رمقی برای شرکت هواپیمایی وارش به‌منظور ادامه حضور در نهاد مقدس ورزش نمانده است. انشاالله سرمایه‌گذاری بتواند در باشگاه بزرگ نساجی مازندران خدمت کند تا ضمن تحمل انبوهی از کم‌لطفی‌ها و محرومیت‌ها، تحمل رفتارهای سازمان‌های متبوع وزارت کشور را داشته باشد.

1718549

 

1718548

 

1718550
1718547