کد خبر : 1827256 | 11 خرداد 1401 ساعت 15:01 | 43.8K بازدید | 11 دیدگاه

سخنگوی هالند فاش کرد

دلیل عصبانیت شدید لواندوفسکی از بایرن مشخص شد

رابرت لواندوفسکی از هفته ها پیش می دانست که علت نرسیدن پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن این بود که باشگاه قصد جذب ارلینگ هالند را داشت.

دلیل عصبانیت شدید لواندوفسکی از بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ وارد جنگی تمام عیار شده است. ستاره لهستانی که در پایان فصل گفته بود قصد تمدید ندارد و می خواهد جدا شود، با پاسخ قاطع بایرن روبرو شد. مدیران باشگاه مونیخی گفتند که لواندوفسکی یک سال دیگر قرارداد دارد و باید بماند. بهترین گلزن بوندسلیگا و اروپا در دو فصل اخیر، دیروز در اردوی تیم ملی کشورش بایرن را تهدید کرد و هشدار داد که تصمیمش قطعی است و راهی برای ماندن وجود ندارد. او گفت که بهتر است بایرن مانعش نشود چرا که دوران حضورش در مونیخ به پایان رسیده است.

1713532
 

مدیران بایرن از رفتارهای لواندوفسکی و خشم او حیرت زده اند و درک نمی کنند که ستاره لهستانی به یکباره چرا از یک بازیکن وفادار به یک جدایی طلب تبدیل شده است.

یان آگه فیوروفورت، سخنگوی ارلینگ هالند اما پرده از عصبانیت شدید لواندوفسکی برداشت و ادعا کرد که ستاره لهستانی از روند مذاکرات بایرن با هالند آگاه بود و می دانست که باشگاه مونیخی قصد دارد ستاره نروژی را جانشین او کند.

1718522

 

فیورفورت در توئیتر خود نوشت:« باشگاه B(بایرن) می خواهد که بازیکن H(هالند) جایگزین بازیکن L(لواندوفسکی) شود. بازیکن L این را می داند. بازیکن H پاسخ منفی می دهد. بازیکن L به باشگاه B می گوید که می خواهد برود. باشگاه B وفاداری بازیکن L را نمی فهمد.»

دیدگاه‌ها