کد خبر : 1827254 | 11 خرداد 1401 ساعت 14:42 | 377.7M بازدید | 1 دیدگاه

لغو دیدار با تراکتور؛ از دست ما کاری ساخته نبود!

سرمربی نساجی؛ قراردادم تمدید نشود، ناراحت نمی‌شوم

معلم ورزش آموزشگاه های شهر قائمشهر در 4 هفته ای که جانشین ساکت الهامی شد نتایج خوبی به همراه نساجی گرفت؛ البته بازی با تراکتور که قرار بود در استادیوم پاس برگزار شود لغو شد تا ماموریت او نیمه تمام باقی بماند.

سرمربی نساجی؛ قراردادم تمدید نشود، ناراحت نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، اگر این بازی برگزار می شد و نساجی نتیجه را به سود خود به پایان می برد از 4 بازی 8 امتیاز کسب می کرد و این یک نتیجه خوب را برای اسماعیل اسماعیلی ثبت می کرد. بازیکن سال های دور نساجی. مربی ای که قبلا در قامت سرمربی به همراه تیم ملی دانش آموزی و با بازیکنانی چون علی علیپور، محمد دانشگر، سعید آقایی، علی کریمی و... در مسابقات دانش آموزی جهان نایب قهرمان شده بود. به بهانه پایان بازی های این فصل برای نساجی دقایقی که با اسماعیل اسماعیلی که در فوتبال قائمشهر به خاطر معلم بودن به آقای دبیر شهرت دارد گفتگو کردیم که آنرا می خوانید:

*به نظر می رسد لغو بازی با تراکتور ناراحتی شما را به همراه داشت چرا که در صورت برد در این دیدار می توانستید یک کارنامه خیلی خوب از خود با کسب 8 امتیاز از 4 بازی به جا بگذارید...
بله همین طور است. قلبا از لغو این بازی ناراحت شدم چون با احساسات مردم بازی شد. ما می خواستیم در این بازی به بازیکنانی که قبلا کمتر بازی کرده بودند یا اصلا بازی نکرده بودند میدان دهیم که متاسفانه نشد. از همه مهمتر همه اعضای تیم برای برد در این دیدار تمرین کرده بودیم و مصمم بودیم با ارایه یک بازی خوب و با شکست حریف با عنوان قهرمان جام حذفی فصل را با جایگاه بهتری به پایان ببریم. چرا که این بچه ها شایسته عنوان بهتری از دوازدهمی در لیگ برتر بودند. به هر صورت لغو این بازی نه تنها ناراحتی من بلکه بچه ها را به همراه داشت و به همین خاطر اشک در چشمهایشان بعد از اینکه فهمیدند بازی لغو شده است، جمع شد. خب از دست من و بچه ها کاری ساخته نبود و بدون بازی استادیوم را ترک کردیم.

1718519

*باشگاه بعد از قطع همکاری با ساکت الهامی از شما به عنوان سرمربی تیم در 4 هفته پایانی یاد کرد؛ آیا باشگاه با شما صحبتی برای تمدید قرارداد داشته است یا به دنبال مربی دیگری است؟ اگر به دنبال مربی دیگری باشد این موضوع شما را ناراحت نمی کند در حالی که کارنامه شما دست کم در سه بازی اخیر قابل دفاع بوده است...
خب در چند هفته ای که هدایت تیم را برعهده گرفتم با انرژی خوب از سمت تماشاگران و هم چنین تلاش بازیکنان نتایج خوبی به دست آوردیم و ای کاش بازی با تراکتور هم برگزار می شد تا همه در کنار هم این فصل را با خاطره ای خوب تمام می کردیم. خب در هفته های پایانی کار سخت است به این خاطر که تیم قهرمان جام حذفی شده بود و از سویی در لیگ برتر هم خطر سقوط را حس نمی کرد اما با صحبت هایی که با بچه ها داشتیم و هم چنین تفکر حرفه ای آنها در سه بازی ای که به میدان رفتیم با همه توان در زمین حاضر شدیم. به خصوص در بازی با نفت مسجد سلیمان که به بچه ها یادآور شدم که چشم تیم های فجر سپاسی و شهر خودرو به ما است و باید به گونه ای بازی کنیم که حق تیمی را تضییع نکنیم و خوشبختانه در این دیدار با همه انرژی و در یک هوای گرم بازی کردیم و اگر اتفاق لحظات پایانی نبود به سه امتیاز بازی دست پیدا می کردیم. بچه ها در سه هفته اخیر با انگیزه بازی کردندو به همین خاطر من در رختکن صادقانه از تک تک آنها تشکر کردم. نه باشگاه با من صحبتی نداشته است. اگر با مربی دیگری هم وارد مذاکره شود این موضوع برای من ناراحت کننده نیست. چون این حق طبیعی باشگاه است هر مربی که دوست دارد بخدمت بگیرد. شخص آقای حدادیان جنتلمن و بزرگ است و برای فوتبال مازندران زحمت می کشد و بدون شک با تجربیاتی که از سال ها حضور در فوتبال به دست آورده و هم چنین مشاورانی که دارد بهترین تصمیم را برای نساجی خواهد گرفت و من هر کمکی از دستم بربیاید از ایشان و تیم دریغ نخواهم کرد و امیدوارم نساجی به مسیر خوبی که آغاز کرده ادامه دهد.

*با توجه به بضاعت موجود و هم چنین محدودیت مالی باشگاه آیا تصور می کنید نساجی می تواند حضور شایسته ای در بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد؟
بی انصافی است نساجی با این بودجه وارد جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا شود. گاهی شاهد هستیم تیم هایی چون سپاهان – استقلال – فولاد  و پرسپولیس با همه بضاعتی که در اختیار دارند نمی توانند با تیم های متمول آسیایی رقابت کنند. حال که نساجی نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است نباید این تیم را یک تیم خصوصی بشمار آورد و به نظر من دولت باید به کمک نساجی بیاید و به این تیم همه جوره برای حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. نساجی تیمی است که شور و نشاط اجتماعی در استان تولید می کندو شما دیدید که قهرمانی نساجی در جام حذفی چه اثرات مثبتی در روحیه مردم در استان داشت. خب باید به چنین تیمی کمک کرد. من بر این عقیده ام اگر مدیران استانی به کمک نساجی بیایند تیم می تواند حضور شایسته ای درلیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. چرا که نساجی در مازندران فراتر از یک تیم فوتبال است و تماشاگران انرژی مثبتی به اعضای تیم می دهند. دولت بایدکمک کند هر چه زودتر استادیوم شهید وطنی مهیای میزبانی از بازی های نساجی شود و از همه مهمتر یک زمین تمرین خوب برای تیم مهیا شود. دولت اگر به کمک نساجی بیاید آنوقت نساجی می تواند با انرژی مثبت تماشاگران در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم حضور شایسته ای داشته باشد.

1718520

*و حرف آخر ...
نساجی در شمال کشور فراتر از یک تیم فوتبال است. به اعتقاد من نساجی لایق بهترین هاست اما الان مظلوم واقع شده است و باید به این موضوع توجه شود. شما نگاه کنید اکنون در مازندران یک استادیوم خوب برای میزبانی از بازی های لیگ برتر و حتی لیگ یک وجود ندارد. این انصاف نیست. بعد از اینکه تیم بعد از 24 سال به لیگ برتر صعود کرد و قهرمان جام حذفی شد بسیاری به میدان آمدند و به همراه جام قهرمانی عکس گرفتند اما اکنون از آنها خبری نیست. لغو بازی با تراکتور بیانگر مظلومیت و غربت نساجی بود و خواهش من از مدیران استانی این است که بیشتر به نساجی توجه کنند و درکنار آقای حدادیان باشند و از همه مهمتر به تیم کمک عملی کنند تا تیم شایسته ای برای فصل آتی بازی ها بسته شود.