کد خبر : 1826846 | 09 خرداد 1401 ساعت 10:26 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

در مرحله یک‌چهارم نهایی فرنچ‌اوپن

نادال - جوکوویچ؛ قسمت ۵۹ در رولن گاروس!

فردا یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های تاریخ ورزش در پاریس تکرار می‌شود.

نادال - جوکوویچ؛ قسمت ۵۹ در رولن گاروس!

به گزارش "ورزش سه" مطابق انتظارات نواک جوکوویچ مرد شماره یک دنیا و رافائل نادال پرافتخارترین تنیسور تاریخ بدون مواجه‌ شدن با شگفتی خاصی به جمع هشت تنیسور پایانی مسابقات آزاد فرانسه راه پیدا کردند.
دیروز و در رقابتی تماشایی رافائل نادال دارنده ۲۱ گرنداسلم برابر فلیکس اوژه آلیاسیم در پنج ست به برتری رسید تا از مهلکه ۴ ساعت و ۱۹ دقیقه‌ای جان سالم به‌ در ببرد.
از طرف دیگر نواک جوکوویچ مرد شماره یک دنیا که به دلیل امتناع از واکسیناسیون شانس حضور در اولین گرنداسلم فصل در استرالیا را از دست داده بود برابر دیگو شوارتزمن آرژانتینی چهارمین پیروزی ۰-۳ این تورنمنت خود را کسب کرد تا او هم راهی یک‌چهارم نهایی شود.

1717838


دو تنیسور در حالی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که در ۵۸ رقابت قبلی این دو بازیکن نواک ۳۰ و رافا ۲۸ بار به پیروزی رسیده‌اند.
این رقابت برای نادال نوعی نبرد انتقامی نیز به حساب می‌آید چرا که سال گذشته در همین رقابت‌ها در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه ۱-۳ مغلوب صربیناتور شده بود.
گفتنی است ساعت مسابقه این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. موضوعی که قطعا روی نوع بازی دو تنیسور موثر است به طوری که رافائل نادال به خاطر نوع خاص ضرباتش ترجیح می‌دهد بازی در روز برگزار شود تا زمین خاکی مسابقه به خوبی ارتفاع توپ‌های او را بالا ببرد. در آن سو اما نواک جوکوویچ راغب است مسابقه مثل سال گذشته در شب برگزار شود تا با سریع‌تر شدن سرعت توپ پس از برخورد با زمین رسی، ماتادور را تحت فشار بگذارد.

دیدگاه‌ها