کد خبر : 1825865 | 02 خرداد 1401 ساعت 20:05 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

با حضور ستاره‌هایی از چلسی، لیورپول و یونایتد؛

دعوت‌شدگان یکی از حریفان احتمالی ایران

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسکاتلند اعلام شد.

دعوت‌شدگان یکی از حریفان احتمالی ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی 2022 با تیم‌های آمریکا و انگلیس هم‌گروه شده و حریف بعدی نیز از بین سه تیم (اسکاتلند-اوکراین یا ولز خواهد بود.) این حریف از دل آخرین پلی‌آف اروپا که به‌علت جنگ اوکراین به تعویق افتاد، بیرون می‌آید.

در این پلی‌آف اسکاتلند روز یازدهم خرداد با اوکراین دیدار می‌کند. برنده این دیدار با ولز، دیدار سرنوشت سازی را برگزار خواهد کرد که فاتح آن سهمیه جام جهانی را خواهد گرفت.

اسکاتلندی‌ها در فاصله 10 روز مانده تا بازی با اوکراین، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام کردند:
زاندر کلارک، گوردون، لیام کلی، دیوید مارشال، لیام کوپر، گرانت هانلی، جک هندری، آرون هیکی، اسکات مک‌کنا، استفن اودنیل، پترسون، آنتونی رالستون، اندی رابرتسون، جان سوتار، گرگ تیلور، آرمسترانگ، لوئیس فرگوسن، بیلی گیلمور، رایان جک، جان مک‌گین، کالوم مک‌گرگور، اسکات مک‌تامینی، دیوید ترونبال، آدامز، براون، رایان کریستی، لیدن دایکس، استوارت

در بین نفرات دعوت شده، اسم‌های مطرح زیادی دیده می‌شود. گیلمور (چلسی)، رابرتسون (لیورپول)، مک‌تامینی (منچستریونایتد) و ستاره‌های دیگری از فوتبال بریتانیا، بازیکنانی هستند که اسکاتلند برای رسیدن به جام جهانی خیلی به آنها امیدوار است.

 

سلتیک، قهرمان لیگ اسکاتلند چهار نماینده در تیم ملی دارد و سهم رنجرز رده دومی تنها یک بازیکن است. این درحالی است که اکثر ستاره‌های اسکاتلند را لژیونرهای این این تیم در لیگ جزیره تشکیل می‌دهند؛ لیگی که 9 نماینده دارد و در صورت صعود اسکاتلند به جام جهانی می‌توانیم شاهد رویایی جذاب ستاره‌های اسکاتلندی‌اش با تیم ملی انگلیس باشیم.

 

1715979

اسکاتلند در گروه F انتخابی جام جهانی در قاره اروپا دوم شد. این تیم با 23 امتیاز و پایین‌تر از دانمارک 27 امتیازی از صعود مستقیم به جام جهانی باز ماند و اینک به دنبال این است تا با ستاره‌هایی که بخش قابل توجهی از آنها را بازیکنان شاغل در لیگ جزیره تشکیل می‌دهند از پلی آف به قطر برسد.

 

1715980

رابرتسون، گیلمور و مک تامینی سرشناس‌ترین چهره‌های حاضر در تیم ملی هستد که از تیم‌های بزرگ لیگ جزیره به تیم ملی دعوت شده‌اند.

دیدگاه‌ها