کد خبر : 1825057 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 23:23 | 24.5K بازدید | 2 دیدگاه

وراتی:

من هم مثل شما منتظر تصمیم امباپه هستم

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری‌سن ژرمن، به شایعاتی که درباره آینده کیلیان امباپه مطرح می‌شود؛ واکنش نشان داد.

من هم مثل شما منتظر تصمیم امباپه هستم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار فراوانی در مورد کلیان امباپه منتشر شده است. در حقیقت دیگر بحث در مورد آینده این ستاره فرانسوی خسته‌کننده شده و هواداران فوتبال منتظر هستند که یک خبر رسمی در این‌باره منتشر شود. با این حال اکثر گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره فرانسوی تصمیم خود را برای جدایی از پاری‌سن ژرمن اتخاذ کرده و رئال مادرید مقصد بعدی او خواهد بود.

مارکو وراتی، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن نیز به شایعاتی که درباره کیلیان امباپه وجود دارد؛ واکنش نشان داده و می‌گوید: "این تصمیم اوست و من هم مثل شما منتظر تصمیم امباپه هستم. وقتی پیام‌هایی را می‌بینم که می‌گویند کیلیان امباپه در مادرید است معده درد می‌گیرم.(می‌خندد) در حالی‌که او بعد از آن به من گفت که فقط برای تعطیلات به آنجا رفته است‌."

1714511

پاری‌سن ژرمن چندی پیش یک حذف ناباورانه را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. آنها که در بازی رفت با یک گل رئال مادرید را شکست داده بودند و در دیدار برگشت نیز با تک گل کیلیان امباپه از حریف خود پیش افتاده بودند، نهایتاً به شکل عجیبی سه بار دروازه خود را باز شده دیدند تا تیم مائوریسیو پوچتینو به تلخ‌ترین شکل ممکن از چمپیونزلیگ حذف شود. وراتی در این‌باره گفت: "مادرید تیمی است که به این بازی‌ها و رنج کشیدن عادت کرده است. در پاریس گاهی فراموش می‌کنیم که برای پیروزی باید رنج بکشی. همه ما باید با هم این را درک کنیم؛ بازیکنان، باشگاه، هواداران."

1697692

دیدگاه‌ها