کد خبر : 1824980 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 15:14 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

باید از تک فرصت‌ها استفاده کنیم؛

عکاشه: سپاهان را دوست دارم، اما باید گل بزنم!

مهاجم شهرخودرو این انگیزه را دارد برابر تیم شهرش نمایش خوبی داشته باشد.

 عکاشه: سپاهان را دوست دارم، اما باید گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل عکاشه با اشاره به تساوی اخیرشان مقابل پیکان عنوان کرد: با اینکه در لحظات آخر بازی به گل رسیدیم، اما در جریان مسابقه کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود و روی یک موقعیت نصف و نیمه که اشتباه خودمان هم اتفاق افتاد، پیکان به گل رسید، وگرنه آنها موقعیت آن چنانی دیگری نداشتند.

او ادامه داد: آقای سیدعباسی و کادر فنی آگاهی خیلی خوبی از حریفان به ما بازیکنان می‌دهند و در دیدار با پیکان هم همین اتفاق افتاد و روند مسابقه طوری بود که نوع کار آنها را می‌دانستیم. پیکان امسال تیم شایسته‌ای بوده، اما در دیدار مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و اگر دقت می‌کردیم، برنده می‌شدیم.

مهاجم جوان شهرخودرو در خصوص گلزنی دوباره برای این تیم مقابل پیکان گفت: وقتی وارد زمین شدم، انگیزه خیلی زیادی داشتم تا به تیمم کمک کنم که به لطف خدا و امام رضا(ع) توانستم موثر باشم و با تلاش همه بازیکنان، گلزنی کنم. از این اتفاق خوشحالم و امیدوارم در ادامه نیز موجب موفقیت تیمم شوم.

عکاشه  که سابقه حضور در سپاهان را دارد، در مورد تقابل با این تیم در بازی فردا گفت: مسابقه سختی با یک تیم شایسته و بزرگ داریم. من در سپاهان که تیم شهرم است، حضور داشتم و می‌دانم که چقدر با شخصیت و با کلاس هستند، اما ضمن احترام زیاد به سپاهان، باید در این مسابقه نتیجه بگیریم و تمام توان خودمان را بگذاریم تا نتیجه بگیریم.

او درباره بازی‌های دشوار شهرخودرو در سه هفته پایانی ابراز کرد: می‌دانیم کارمان دشوار است ولی در نیم‌فصل دوم نشان دادیم تیم خوبی داریم و می‌توانیم یقه همه مدعیان لیگ برتر را بگیریم و حتی صاحب امتیاز هم شدیم. امیدمان به خداست و در کنار آن با همه وجود تلاش می‌کنیم تا از تک‌فرصت‌ها بهره ببریم و سربلند باشیم.

دیدگاه‌ها