کد خبر : 1824938 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:29 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

تخصص رایان تفضلی، پیاده‌روی روی اعصاب حریف!

رایان تفضلی، مدافع وایکومب، شیوه جالبی برای ممانعت از گل شدن پنالتی تیم حریف دارد.

 تخصص رایان تفضلی، پیاده‌روی روی اعصاب حریف!

به گزارش "ورزش سه"، ویدین اولیور، مهاجم گیلینگام، در اکتبر سال گذشته میلادی پنالتی حساسی را برابر وایکومب از دست داد و به نظر می‌رسید که تفضلی نقش مهمی در خراب شدن این پنالتی داشته است. 
در ویدیوی تیک تاک که تا به حال بیش از دو میلیون بازدید داشته، تفضلی درباره نحوه عصبی کردن بازیکنان حریف پیش از این که پشت ضربه پنالتی قرار بگیرند صحبت کرده است. 
همانطور که در تصاویر مشخص است، این مدافع 30 ساله خیلی زود زننده ضربه پنالتی را مورد هدف قرار داده و به سمت او حرکت می‌کند. 
تفضلی بازی روانی را با این حربه که می‌داند این بازیکن قرار است پنالتی را به چه شکل بزند آغاز کرده و به او می‌گوید:« من می‌دانم که قرار است توپ را مستقیم روی زمین به وسط دروازه بزنی. تو قرار است توپ را به وسط دروازه بزنی.»
این بازیکن شماره شش وایکومب سپس از حریفش سوالاتی را پرسیده و رفتارهایی می‌کند که حتی باعث خنده داور می‌شود:« تو نمی‌دانی قرار است چه کار کنی، اینطور نیست؟ من تو را عصبی کردم.»
تفضلی حتی به دیگر بازیکنان حریف نیز متوسل شده و در این صحنه از جان آکینده سوال می‌کند:« جان، او جای تو را گرفته است. من هرگز ندیده‌ام که تو ضربه‌ای را از دست بدهی.»
پس از یک دقیقه، بالاخره بازیکن حریف پیش می‌آید تا پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. اما جالب اینجاست که تفضلی همچنان دست از سر او برنداشته و در گوش او زمزمه می‌کند:« تو نمی‌توانی از پس این ضربه بربیایی برادر!»
در نهایت اولیور ضربه پنالتی را خراب می‌کند تا وایکومب بتواند هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. 
تفضلی در حال حاضر بیش از 22 هزار دنبال کننده در تیک تاک دارد و ویدیوهای بسیاری از بازی خودش در این فصل منتشر کرده است.

 

1714332
1714333

دیدگاه‌ها