کد خبر : 1824477 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:45 | 22.4K بازدید | 8 دیدگاه

فردا، مذاکره نهایی

فداکاری پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس

پوگبا در منچستریونایتد به آخر خط رسیده و قطعا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. مقصد بعدی او به نظر یوونتوس است.

فداکاری پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، سال 2012 ، پل پوگبا به‌صورت رایگان از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و 4 سال درخشان را سپری کرد. در سال 2016 این بازیکن با 105 میلیون یورو به تئاتر رویاها بازگشت تا رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ را در آن زمان به نام خود بزند. دوران پوگبا در منچستریونایتد به‌شدت با افت و خیز همراه بود و این بازیکن نتوانست عملکرد باثباتی از خود به ثبت رساند.

1677334

 

این روزها شایعات زیادی در مورد آینده ستاره فرانسوی به گوش می‌رسد و از پاری‌سن ژرمن به‌عنوان گزینه اصلی وی نام برده شده ولی سایت گل مدعی شد که یوونتوس نیز شانس زیادی برای جذب دوباره ستاره فرانسوی دارد:« ما متوجه شدیم که یوونتوس آماده‌ است تا ستاره سابق خود را دوباره خریداری کند. باشگاه اخیرا تصمیم دارد تا یک انتقال را جلو برده و برنامه دارد در هفته آینده با این بازیکن تماس برقرار کند.»

1696168

 همچنین شب گذشته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار نقل و انتقالاتی اسکای اسپورتس ایتالیا خبر داد روز دوشنبه رافائلا پیمینتا، مدیربرنامه‌های پل پوگبا با سران یوونتوس در تورین دیدار خواهد کرد تا در خصوص بازگشت این هافبک فرانسوی مذاکره کنند. فابیانا دلاواله، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داده این ملاقات در دوشنبه آینده برای پوگبا و سرنوشت خط هافبک یوونتوس بسیار مهم خواهد بود. دستمزد پیشنهادی یوونتوس 7.5 میلیون یورو + 2.5 میلیون یورو پاداش است که رقمی بسیار کمتر از دستمزد فعلی او در یونایتد محسوب می‌شود و چون پوگبا قبلا در یوونتوس بوده و در این باشگاه رشد کرده، یووه به میزان 50 درصد معاف از مالیات خواهد بود. در واقع پوگبا برای پیوستن به یووه باید فداکاری کرده و دستمزد پایین‌تر باشگاه تورینی را قبول کند.

دیدگاه‌ها