کد خبر : 1823933 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 02:30 | 40K بازدید | 16 دیدگاه

گواردیولا: با ارلینگ هالند سرمربی بهتری خواهم شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از انتقال ارلینگ هالند به این باشگاه رضایت دارد.

گواردیولا: با ارلینگ هالند سرمربی بهتری خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد برای جذب ارلینگ هالند با دورتموند به توافق رسیده و این ستاره نروژی فصل بعد در استادیوم اتحاد بازی خواهد کرد. سیتی امشب با پوکر کوین دی بروین با نتیجه پرگل 1-5 از سد ولورهمپتون عبور کرد و پپ گواردیولا در پایان این دیدار مدعی شد ستاره بلژیکی مرد کلیدی تیمش در ماه‌های اخیر بوده است.

پپ گواردیولا گفت: "بازیکنان سیتی در پنج سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته و شخصیت خود را نشان داده‌اند. امشب نیز برابر ولوز و در این استادیوم دشوار عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادیم. 

1709029

سبک بازی کوین دی بروین در چند ماه گذشته فوق العاده و درخشان بوده است. او مرد کلیدی ما در بخش پایانی فصل لقب گرفته و توانایی او نه فقط معطوف به گلزنی و خلق موقعیت، بلکه در تمامی موارد است. همچنین دی بروین بازیکنی بسیار سخاوتمند بوده و به این فکر می‌کند که چه چیزی برای کل تیم بهتر است.

مصدومیت فرناندینیو و آیمریک لاپورت؟ ما مشکلات عجیب و بزرگی در خط دفاعی خواهیم داشت، اما راه حل‌هایی پیدا می‌کنیم و به خانه وستهام می‌رویم تا به سه امتیاز و پیروزی دست پیدا کنیم. هم فرناندینیو و هم لاپورت امشب به دلیل مصدومیت تعویض شدند. چهار روز تا بازی برابر وستهام باقی مانده و باید ببینیم چه اتفاقاتی در روزهای آتی رخ خواهد داد.

انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی؟ من تقریبا مطمئن هستم که او به سرعت خود را با روشی که ما می‌خواهیم بازی کنیم وفق می‌دهد. او خریدی خوبی برای آینده است و امیدوارم ارلینگ هالند برای سال‌های طولانی در سیتی باقی بماند. من دوست دارم با بازیکنان خوب کار کنم، زیرا آنها شما را تبدیل به سرمربی بزرگی می‌کنند. ارلینگ هالند یک استعداد جوان و فوق العاده است و ما تا حد امکان به پیشرفت او کمک خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها