کد خبر : 1823273 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:13 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران سپاهان و تشویق یک نیمه‌ای! (عکس)

تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال و سه ماه توانست بار دیگر مقابل هوادارانش بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه در بهمن ماه سال 1398 و پیش از شیوع ویروس کرونا بود که سپاهان توانست در حضور هوادارانش به میدان برود. آن زمان امیرقلعه نویی هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی را برعهده داشت و آنها توانسته بودند نتایج بسیار خوبی کسب کنند، ولی پس از شیوع ویروس کرونا و اتفاقات مصاف با پرسپولیس در نقش جهان که درنهایت با نتیجه سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت اعلام شد، هم سپاهان افت محسوسی را تجربه کرد و هم دیگر هوادارانش را در کنار خودش نمی‌دید.
پس از دو سال و اندی اما درنهایت سپاهان توانست مجوز بازی در حضور هوادارانش را در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل استقلال بگیرد و با وجود اینکه 21 هزار بلیت برای فروش در نظر گرفته شده بود، شاهد حضور چیزی نزدیک به 22 تا 25 هزار سپاهانی در ورزشگاه بودیم و البته 2 ، 3 هزار استقلالی نیز این بازی را با شور و حرارت خاصی از نزدیک تماشا کردند.

1711814

بازگشت هواداران به نقش جهان شور و حال ویژه ای به بازی بخشیده بود. هواداران دو تیم در طول بازی بارها و بارها با تشویق‌هایشان بازیکنان را به جلو و حمله فرامی‌خواندند و آنها را حمایت می‌کردند؛ اما در کمال تعجب با شروع نیمه دوم استادیوم ساکت ماند و تقریبا 25 هزار هواداری که در نقش جهان بودند، نشسته و بدون هیچ فریاد و سر و صدایی فقط بازی را تماشا کردند؛ دیداری که به دلیل شرایط دو تیم در نیمه دوم سرد هم شده بود و در واقع اینجا بازیکنان احتیاج به فشاری از سوی هواداران برای نمایش بهتر و پرانگیزه‌تر داشتند.

1711813

البته در نیمه دوم هم برای دقایقی شاهد بلند شدن صدا و هیاهوی تماشاگران بودیم؛ جایی که استقلالی‌ها به شدت شروع به شعار دادن علیه فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس کردند و سپاهانی‌ها مقابله به مثل کردند. البته که این اتفاق تقریبا در بسیاری از استادیوم‌های ایران دیده می‌شود و اهمیت توجه به بیشتر به محتواسازی کانون‌های هواداری برای تشویق تیم‌های محبوبشان را یادآوری می‌کند؛ محتوایی که معمولا باید مناسب با فرهنگ هر شهر، استان یا کشور باشد و در جریان بازی با هدایت کانون هواداران باشگاه اجرا شود.

1711815
1711816

این لحظه‌ای از نیمه دوم مسابقه استقلال و سپاهان است که هواداران تیم آبی‌پوش شروع به شعار دادن علیه فرشاد احمدزاده کردند و هواداران اصفهانی در حالی که نیم نگاهی به زمین بازی داشتند به مقابله به مثل با آنها پرداختند. این تمام هیاهوی هواداران در ورزشگاه نقش جهان پس از آغاز نیمه دوم تا پایان بازی بود.

دیدگاه‌ها