کد خبر : 1823235 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 11:19 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

روزهای درخشان سون؛ بهترین آسیایی تاریخ

با درخشش ستاره کره‌ای، تیم فوتبال تاتنهام توانست در مصافی دشوار برابر لیورپول به امتیاز دست پیدا کند.

روزهای درخشان سون؛ بهترین آسیایی تاریخ

به گزارش "ورزش سه" سون هیونگ مین که فصل رویایی را در خط حمله تاتنهام می‌گذراند، شب گذشته مقابل لیورپول در ترکیب تیمش قرار گرفته بود و با فرصت‌طلبی و ضربه‌ای دقیقه روی آخرین حرکت یک کار تیمی زیبا توانست دروازه لیورپول را باز کند؛ هر چند در ادامه بازی شاگردان کلوپ به گل تساوی دست پیدا کردند.

سون بعد از درخشش برابر لسترسیتی و 2 بار گلزنی و یکبار گلسازی شب گذشته توانست گلی به ارزش 1 امتیاز به لیورپول بزند، گلی که توانست مسیر قهرمانی منچسترسیتی را هموار کند و حالا شاید با درخشش این بازیکن آسیایی، سرنوشت فصل جاری لیگ جزیره هم رقم خورد!

گلزنی شب گذشته باعث شد تا بیست و هشتمین گل فصل سون به ثبت برسد؛ او در کنار این میزان گلزنی توانسته 9 پاس‌گل هم به ثبت برساند .

ستاره کره‌ای در شرایطی شب گذشته توانست گل بزند و در ترکیب تاتنهام بدرخشد که دیگر چهره‌های آسیایی شاغل در فوتبال اروپا از جمله مهدی طارمی، سردار آزمون، کوبو و ... شب کم‌فروغی را در ترکیب تیم‌های خود گذراندند، اگرچه برای این دو هم اتفاقات خوبی رخ داد؛ طارمی با پورتو قهرمان پرتغال شد و آزمون با لورکوزن به لیگ قهرمانان صعود کرد.

سون که در پایان بازی در آغوش یورگن کلوپ قرار گرفت با ادامه این روند درخشش خود را بعنوان بهترین آسیایی تاریخ فوتبال تثبیت می‌کند.

دیدگاه‌ها