کد خبر : 1822904 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 01:40 | 30.6K بازدید | 8 دیدگاه

کسی قدرت متوقف کردن این غول دورگه را ندارد؛

گل قلدرانه تفضلی در مسیر بازگشت به چمپیونشیپ

مدافع ایرانی-انگلیسی وایکام واندررز یکی از دو گل تیمش در بازی حساس امشب را به زیبایی به ثمر رساند.

گل قلدرانه تفضلی در مسیر بازگشت به چمپیونشیپ

به گزارش "ورزش سه"، تیم وایکام واندررز فصل گذشته به لیگ وان انگلیس سقوط کرد. این تیم در فصل جاری با قرار گرفتن در رتبه ششم راهی پلی آف شد تا شانس خود را برای بازگشت سریع به چمپیونشیپ امتحان کند.

وایکام امشب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف میزبان MK Dons  در آدامز پارک بود و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

ویدئو: 251236

رایان تفضلی، مدافع دورگه ایرانی-انگلیسی که یکی از سه نماینده وایکام در تیم منتخب این فصل لیگ وان (از سوی اسکای) بود، در بازی امشب هم برای تیمش خوش درخشید. بهترین مدافع این فصل لیگ وان بر اساس نمرات WhoScored در ترکیب اصلی تیمش مقابل MK Dons حضور داشت و یک گل هم به ثمر رساند.
روی ارسال کرنر یاکوبسون از سمت راست، رایان تفضلی به هوا برخاست و در دهانه دروازه با ضربه سر توپ را به تور دوخت. سماجت و قدرت بدنی بالای مدافع وایکام در لحظه به ثمر رسیدن گل بسیار قابل توجه بود.

1711234


مدافعان حریف که به خوبی از قدرت سرزنی تفضلی مطلع بودند، با یارگیری شدید سعی در متوقف کردن او داشتند. مدافع 194 سانتی وایکام ابتدا با قلدری یک مدافع را از پیش رو برداشته و چند قدم جلوتر آمد، در حالی که مدافعی دیگر از MK Dons برای متوقف کردن رایان دودستی او را گرفته بود، این مدافع پیش تاخته با یک پرواز ناگهانی توپ را مقابل دستان دروازه بان که آماده مشت کردن آن بود، به گل تبدیل کرد. این پنجمین گل مدافع دورگه وایکام در فصل 22-2021 بود.

1711232

دیدگاه‌ها