کد خبر : 1822651 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 15:23 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین صعودکننده‌ها در قطر معرفی می‌شوند

ورزشگاه احمد بن علی و آخرین تست برای جام جهانی

تکلیف دو تیم آخر صعود کننده به رقابت‌های جام جهانی 2022 در روزهای پایانی خرداد مشخص خواهد شد.

ورزشگاه احمد بن علی و آخرین تست برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای پلی آف انتخاب جام جهانی قرار است 23 و 24 خرداد ماه برگزار شود و استرالیا یا امارات با پرو و کاستاریکا با نیوزیلند دیدار خواهند کرد تا تکلیف دو تیم آخر صعودکننده به جام جهانی مشخص شود. 
این دو بازی در ورزشگاه احمد بن علی قطر برگزار می‌شود. برنده دیدار استرالیا و امارات – که هفدهم خرداد در همین ورزشگاه به مصاف هم می‌روند – باید در تاریخ 23 خرداد روبروی پرو قرار بگیرد که در گروه انتخابی منطقه آمریکای جنوبی در رده پنجم قرار گرفت. 
فردای آن روز نیز کاستاریکا که در گروه انتخابی جام جهانی منطقه کونکاکاف در جایگاه چهارم قرار داشت با نیوزیلند از اقیانوسیه دیدار خواهد کرد. 

 

1710746


ورزشگاه احمد بن علی در 18 دسامبر 2020 برای فینال جام امیر قطر افتتاح شد و اخیرا میزبان چهار مسابقه در چارچوب رقابت‌های جام عرب 2021 بوده است. باشگاه الریان قطر از این ورزشگاه به عنوان ورزشگاه خانگی‌اش استفاده می‌کند که از تکنولوژی جدید خنک‌کننده بهره می‌برد تا تیم‌ها و هواداران حتی در گرم‌ترین ماه‌های سال هم از فوتبال لذت ببرند. 
ورزشگاه احمد بن علی میزبان شش مسابقه مرحله گروهی و یک مسابقه از مرحله یک شانزدهم است و این یعنی یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات پلی‌آف باید برای دیدار برابر ژاپن در 27 نوامبر بار دیگر به این ورزشگاه برگردد. 
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، برنده بازی اول این مسابقات پلی‌آف باید در گروه D قرار گرفته و به مصاف فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی برود. برنده بازی دوم نیز در گروه E قرار خواهد گرفت تا حریف اسپانیا شود.

دیدگاه‌ها