کد خبر : 1822650 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 15:20 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

به اتهام آزار جنسی؛ چهار سال حبس برای ستاره سلتا

رای نهایی دادگاه سانتی مینا، ستاره سلتاویگو، صادر شد و این بازیکن به چهار سال حبس محکوم شد.

به اتهام آزار جنسی؛ چهار سال حبس برای ستاره سلتا

به گزارش "ورزش سه"، مینا به همراه داوید گلدر به اتهام آزار جنسی زنی در سال 2017 در حال محاکمه بودند و با این که هم تیمی سابق این بازیکن از تمامی اتهامات مبرا شد اما شرایط برای او متفاوت پیش رفت.
این دو بازیکن هر دو در این دادگاه حاضر شدند تا درباره اتفاقی که در سال 2017 در زمان حضور آنها در والنسیا رخ داده بود توضیحاتی را ارائه کنند که دفاع مینا مورد قبول واقع نشد. با این حال، وکلای این بازیکن درخواست تجدیدنظر روی حکم صادره را ارائه کرده‌اند. 
این دادگاه از سال 2019 تا به حال ادامه دارد و روند قانونی آن به تازگی با اعلام حکم نهایی به سرانجام رسیده است اما مینا اجازه داشت که در طول این مدت به بازی برای تیم سلتاویگو ادامه دهد. 

 

1710744


قاضی تارسیلا مارتینز تصمیم گرفت که این بازیکن را به چهار سال حبس محکوم کند. او همچنین محدوده فعالیت 500 متری خواهد داشت و باید 50 هزار یورو نیز به عنوان جریمه پرداخت کند. 
باشگاه سلتاویگو دقایقی پیش اعلام کرد که این مهاجم را فورا از تمرینات تیم اول کنار خواهد گذاشت و تحقیقات انضباطی خودش را نیز در زمینه اقدامات او به کار می‌گیرد. 
این باشگاه تاکید کرد که این محرومیت از همراهی تیم اول در واقع اقدامی محتاطانه تا اعلام رای قطعی او پس از رسیدگی به روند تجدید نظر است. هرچند گفته می‌شود که رای او ممکن است تا هشت و نیم یا 9 سال نیز اضافه شود. 
مینا این فصل 33 بازی در لالیگا با پیراهن سلتاویگو انجام داده بود.

دیدگاه‌ها