کد خبر : 1822590 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 00:20 | 23.9K بازدید | 6 دیدگاه

45 دقیقه تا معجزه در لا سرامیکا؟ (عکس)

نیمه اول دیدار برگشت تیم‌های ویارئال و لیورپول با پیروزی 2-0 تیم اسپانیایی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 2-0 لیورپول در دیدار رفت و با توجه به آمادگی بالای تیم یورگن کلوپ، پیش از دیدار امشب تصور می‌شد که ویارئال شانس چندانی برای جبران نتیجه ندارد اما شاگردان اونای امری با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول و زدن دو گل، در آستانه رقم زدن یک معجزه فوتبالی قرار گرفتند.
تنها 3 دقیقه از بازی گذشته بود که ویارئال به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه بود که اتین کاپو با یک ضربه نه‌چندان مطمئن توپ را به بولایه دیا رساند و او هم دروازه خالی را به‌راحتی باز کرد.

1710642

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه 41، ویارئال بار دیگر موفق به گلزنی شد. این بار هم اتین کاپو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و بعد از برداشتن اندرو رابرتسون از پیش رو، با یک ارسال دقیق، فرانسیس کوکلن را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک پرش دیدنی بالاتر از ترنت الکساندر آرنولد، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1710643

ویارئال در حالی توانست در یک نیمه با دو گل از لیورپول پیش بیفتند که قرمزهای مرسی‌ساید در این فصل هرگز با بیش از یک گل اختلاف شکست نخوردند اما اکنون در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، این شاگردان امری هستند که در آستانه رقم زدن یک معجزه قرار دارند.

دیدگاه‌ها