کد خبر : 1822350 | 12 اردیبهشت 1401 ساعت 10:58 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی شدید اینتر؛ مصدومیت ستاره ایتالیایی جدی است؟

مصدومیت نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی، نگرانی‌هایی را برای اینتر به همراه داشته است.

نگرانی شدید اینتر؛ مصدومیت ستاره ایتالیایی جدی است؟

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسیده و همچنان در کورس قهرمانی بماند. 
بارلا در جریان این بازی ناگهان روی زمین افتاد و وقتی بار دیگر از جای برخاست، زانوی راست او به وضوح ورم کرده و برآمدگی عجیبی از کاسه زانوی این بازیکن بیرون زده بود. 
تیم پزشکی اینتر فورا به سیمونه اینزاگی اعلام کردند که این بازیکن باید هرچه سریع‌تر از میدان خارج شود و در حالی که قرار بود رابین گوسنس جانشین ایوان پریشیچ شود، این بارلا بود که زمین بازی را ترک کرد و ماتیاس وچینو به جای او وارد میدان شد. 

 

1710335


خبر خوب برای اینتر این بود که بارلا می‌توانست بدون کمک اطرافیانش و به تنهایی راه برود که نکته مهمی به حساب می‌آید. او همچنین از شرایط روحی خوبی نیز برخوردار بود و پس از بازی پیراهنش را برای هواداران اینتر که برای حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه اودینزه آمده بودند، پرتاب کرد. 
حالا اینتر و البته تیم ملی ایتالیا باید در انتظار نتایج آزمایش و اسکن‌هایی باشد که طی روزهای آتی از زانوی راست این بازیکن انجام خواهد شد تا شدت مصدومیت و تکلیف او در ادامه فصل مشخص شود. 
سه امتیازی که اینتر از بازی روز گذشته به دست آورد اهمیت زیادی برای این تیم داشت و آنها با این پیروزی همچنان در فاصله دو امتیازی میلان ماندند تا حساسیت در سه هفته پایانی به اوج خودش برسد.

دیدگاه‌ها