کد خبر : 1822027 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 18:49 | 44.6K بازدید | 7 دیدگاه

میلیاردر هوادار یونایتد برای خرید چلسی وارد عمل شد

سر جیم راتکلیف، یکی از ثروتمندترین مردان بریتانیا پیشنهادی 4.25 میلیارد پوندی برای خرید چلسی ارائه داده است.

میلیاردر هوادار یونایتد برای خرید چلسی وارد عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تحریم رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا، هنوز نام افرادی سرمایه دار و مشهور برای خرید باشگاه چلسی مطرح می‌شود. حالا جیم راتکلیف، رئیس 69 ساله اینئوس که از دوران کودکی هوادار منچستریونایتد بوده، برای خرید باشگاه چلسی وارد عمل شده و  دیروز با بروس باک، رئیس چلسی در این زمینه مذاکره کرده است. در بیانیه این کمپانی آمده است: "سر جیم رتکلیف، رئیس اینئوس، پیشنهادی رسمی برای باشگاه چلسی به مبلغ 4.25 میلیارد پوند ارائه کرده است؛ 2.5 میلیارد پوند به صندوق خیریه برای حمایت از قربانیان جنگ روسیه و اوکراین و 1.75 میلیارد پوند برای سرمایه گذاری توام با تعهد که مستقیما و در طی 10 سال آینده به باشگاه تزریق می شود.

1706508

ما معتقدیم که یک باشگاه مهم تر از صاحبانش بوده و آنها با داشتن مسئولیت در قبال هواداران، نگهبانان موقت یک سنت بزرگ هستند.  به همین دلیل است که ما متعهد می شویم که 1.75 میلیارد پوند را طی 10 سال آتی به نفع باشگاه هزینه کنیم. ما در استمفورد بریج سرمایه گذاری کرده و آن را به یک استادیوم در کلاس جهانی تبدیل می کنیم که شایسته باشگاه چلسی باشد. ما به سرمایه گذاری در تیم ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که یک تیم درجه یک از بهترین بازیکنان و کادر فنی در رده مردان و زنان داریم. 

ما امیدواریم که به سرمایه گذاری در آکادمی ادامه داده و فرصتی برای جوانان با استعداد فراهم کنیم تا به بازیکنان درجه یک تبدیل شوند. ما معتقدیم که لندن باید باشگاهی داشته باشد که بزرگی این شهر را منعکس کند؛ باشگاهی مشابه رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ. ما این سرمایه گذاری را به عنوان طرفداران بازی زیبا انجام می دهیم، نه به عنوان وسیله ای برای کسب سود. این باشگاه ریشه در جامعه هواداری و طرفدارانش دارد و قصد ما سرمایه گذاری در چلسی به همین دلیل است. در طول فرآیند مناقصه هیچ اظهارنظر دیگری از طرف سر جیم یا اینئوس گفته نخواهد شد."

دیدگاه‌ها