کد خبر : 1821914 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 17:11 | 33.9K بازدید | 18 دیدگاه

فوتبال است و هزار اتفاق

پوچتینو: هم من و هم امباپه، 100 درصد ماندنی هستیم

سرمربی پی‌اس‌جی در نشست امروز خود گفت که فعلا می‌تواند بگوید خودش و امباپه قطعا در پاریس ماندنی هستند.

پوچتینو: هم من و هم امباپه، 100 درصد ماندنی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی فردا شب از هفته 35 فوتبال فرانسه میهمان استراسبورگ است در حالی‌که یک‌شنبه شب قهرمانی‌اش در لیگ قطعی شد. بازی فردا یک بازی تشریفاتی محسوب می‌شود ولی پاریسی‌ها قصد دارند هر سه بازی باقی‌مانده را پیروز شوند و لیگ را در بهترین شرایط تمام کنند.

یکی از مهم‌ترین موضوعات پیرامون پی‌اس‌جی، تمدید با کیلیان امباپه است. شایعات و گمانه زنی‌ها در مورد ستاره فرانسوی زیاد است و برخی منابع اخیرا ادعا کردند که پس از ملاقات مادر امباپه با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه در دوحه قطر، خوشبینی‌ها به تمدید بازیکن بیشتر شده است. موضوع دیگر نیز آینده مائوریسیو پوچتینو است. مربی آرژانتینی طبق گمانه زنی‌ها در پایان فصل برکنار خواهد شد.

1709634

 

‌پوچتینو در نشست خبری امروز خود گفت:« تا به الان که من اینجا و مقابل شما نشسته‌ام، 100 درصد در پی‌اس‌جی ماندنی هستم. به همین اندازه نیز کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی ماندنی است. حس و برداشتم این‌چنین است. البته این همان چیزی است که می‌خواهم. اینکه در باشگاه به مربیگری ادامه دهم و فکر می‌کنم امباپه نیز 100 درصد تمدید خواهد کرد ولی خُب، در فوتبال نمی‌توان پیش بینی کرد و خیلی چیزها ممکن است رخ بدهد.»

1709633

 

پوچتینو در مورد وضعیت نیمار گفت:« در مورد یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا حرف می‌زنیم. او هم مثل تیم، فراز و نشیب‌هایی داشته ولی نمی‌توان نسبت به توانایی‌های او تردید داشت.»

تمجید از سوی کارلو آنچلوتی:« برای آنچلوتی احترام زیادی قائلم. او یک انسان و یک مربی بزرگ و باورنکردنی است. خوشحالم که کسی مثل او را در فوتبال داریم و معتقدم مثل آنچلوتی در فوتبال باید بیشتر باشند.»

دیدگاه‌ها