کد خبر : 1821775 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 21:56 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مولایی: امیدواریم داوری عادلانه برای دو تیم باشد

در آستانه بازی حساس دو تیم ویستاتوربین و شهرداری همدان سرپرست تیم تهرانی با اشاره به حساسیت این جدال ابراز امیدواری کرد داوری در این بازی عملکرد منصفانه‌ای به جا بگذارد.

مولایی: امیدواریم داوری عادلانه برای دو تیم باشد

به گزارش "ورزش سه"، ویستاتوربین که در نیم فصل دوم توانسته عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، در بازی حساس این هفته در همدان مهمان شهرداری این شهر است. دو تیم در فصل گذشته رقابت جالبی برای صعود به لیگ دسته اول با یکدیگر داشتند که در نهایت هم ویستاتوربین و هم شهرداری همدان توانستند جواز صعود به لیگ آزادگان را از آن خود کنند. در شرایطی که بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته، اکنون در بازی برگشت هر دو تیم با امتیاز برابر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

حبیب مولایی، سرپرست تیم ویستاتوربین درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با شهرداری همدان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در بازی قبلی علی‌رغم شایستگی برای برد نتوانستیم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم. با این حال با توجه به حساسیت مسابقات و جایگاهی که در اختیار داریم، امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر نیز به همین روند شکست ناپذیری خودمان ادامه دهیم.

1709401

سرپرست باتجربه ویستاتوربین درباره دیدار با شهرداری همدان گفت: شهرداری تیم قابل احترامی است و فصل گذشته نیز در لیگ دسته دوم رقابت جالبی با هم برای صعود داشتیم. آنها شایسته صعود بودند و با امکاناتی که در اختیار دارند قطعا در فصول آینده در لیگ آزادگان هم حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. اکنون در شرایطی برابر هم قرار خواهیم گرفت که هر دو تیم به امتیازات کامل این بازی چشم دوخته‌ایم و بازیکنان ما هم آمادگی و انگیزه زیادی برای این بازی دارند. متاسفانه در بازی رفت علی‌رغم میزبانی، نتوانستیم در زمین خودمان برابر حریف قرار گیریم. این بازی برای ما می‌تواند یک سکوی پرتاب بزرگ برای دستیابی به جایگاه مناسب‌تری در ادامه فصل تلقی شود.

مولایی در پایان گفت: مسلما داوری این دیدار خیلی حساس و سخت خواهد بود. هم ما و هم شهرداری امیدوار به یک قضاوت فوق العاده و عادلانه خواهیم بود. متاسفانه در برخی بازی‌ها امتیازات حساسی از تیم ما گرفته شد و برخی موقعیت‌های پنالتی ما نادیده گرفته شد. ما به تمامی داوران احترام می‌گذاریم و هیچ وقت اعتراض تندی به این موضوع نداشتیم و اشتباهات را هم جزیی از داوری می‌دانیم. با این حال امیدواریم با داوران در بازی فردا با تمرکز بالا به هر دو تیم برای ارائه نمایش موفق و تاکتیکی‌شان کمک کند.

دیدگاه‌ها