کد خبر : 1821700 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 14:30 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

در نقطه ای از تاریخ که می تواند ماندگار شود؛

ساکت در انتظار یک شادی بوندس لیگایی دیگر

سرمربی نساجی در آستانه فتح جامی قرار دارد که می تواند او را وارد تاریخ این باشگاه کند.

ساکت در انتظار یک شادی بوندس لیگایی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پر استرس که در نهایت به بقا در لیگ برتر انجامید در فصل جدید یک حاشیه امنیت مناسب در جدول رده بندی به وجود آورده و روی جام حذفی تمرکز کرد. شاید کمتر کسی فینالیست بودن این تیم را پیش بینی می کرد اما شاگردان ساکت الهامی حتی استقلال را در تهران شکست دادند تا نشان دهند چقدر مصمم هستند.

آنها هفته گذشته با حمایت هوادارانشان مس کرمان را شکست دادند تا برای اولین بار در تاریخ فینالیست و حریف آلومینیوم اراک شوند؛ فینالی که از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و ساکت الهامی به دلیل محرومیت باید آن را از جایگاه ویژه تماشا کند.
سرمربی نساجی که فصل گذشته با حضورش در این تیم، امیدهای از دست رفته را زنده کرد اینک در آستانه رقم زدن یک موفقیت بزرگتر است؛ موفقیتی که اگر به دست بیاید، ساکت الهامی بدل به یکی از محبوب ترین چهره های فوتبال مازندران خواهد شد. این موفقیت برای فوتبالدوستان استان مازندران که در طول این سال ها، فقط استرس و سختی تجربه کرده اند اما هیچ گاه پا پس نکشیده اند، مثل یک کادوی قدردانی خواهد بود.
1709297
الهامی در این مدت رابطه بسیار خوبی با هواداران نساجی داشته و آنها نیز با توجه به نتایج کسب شده، اعتقاد زیادی به سرمربی تیمشان دارند؛ یک قهرمانی می تواند این رابطه را نزدیک تر و برای همیشه ماندگار کند.

او برای فتح این جام بی تجربه نیست؛ ساکت دو فصل پیش در کسوت سرمربی تراکتور توانست با شکست دادن استقلال در فینال جام حذفی، قهرمانی را برای این تیم پر هوادار به ارمغان بیاورد. قهرمانی امشب اما قطعا تاریخی تر خواهد بود چرا که جام آن به اولین جامِ فتح شده در عرصه بزرگسالان باشگاه نساجی تبدیل شده و جای ویژه ای در ویترین افتخارات خواهد داشت. در این لحظه قطعا باید منتظر یک شادی بوندس لیگایی دیگر از سرمربی نساجی باشیم؛ شادی که آن را بعد از فینالیست شدن در آزادی انجام داد.

1709298
1709299

ساکت الهامی که به واسطه نجات نساجی در فصل 00-99 از محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم برخوردار است، در صورتی که بتواند قهرمانی حذفی را به دست بیاورد به چهره ای ویژه میان اهالی این استان تبدیل خواهد شد؛ چهره ای که شایستگی دریافت شهروندی افتخاری را هم خواهد داشت چرا که تیفوسی ها نساجی دیگر او را یکی از خودشان خواهند دانست.

دیدگاه‌ها