کد خبر : 1821474 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 11:58 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

نیمار ستاره جشن قهرمانی PSG؛ مسی غایب بود

حواشی قهرمانی پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه همچنان ادامه دارد.

نیمار ستاره جشن قهرمانی PSG؛ مسی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن این هفته با تساوی برابر لانس و کسب یک امتیاز موفق شد قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه را مسجل کند. 
لیونل مسی تک گل تیمش را در این بازی برابر تیم ده نفره لانس به ثمر رساند و گل دیرهنگام این تیم به پی اس جی نیز نتوانست مانع از قطعی شدن قهرمانی این تیم شود. 
با این حال این قهرمانی تحت تاثیر اتفاقاتی افتاد که روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس در جریان بود. هواداران پاری سن ژرمن که برای بازی این تیم در ورزشگاه حضور پید کرده بودند بار دیگر اقدام به هو کردن بازیکنان این تیم کردند. 
آنها همچنین در دقیقه 75 بازی تصمیم به ترک سکوها گرفتند تا جشن قهرمانی را در خیابان‌های پاریس و بدون حضور بازیکنان برگزار کنند و به نوعی اعتراض‌شان را با این کار به بازیکنان نشان داده باشند. 

 

1692846


ناراحتی آنها از بازیکنان پی اس جی به دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برمی‌گردد که با شکست 1-3 این تیم در بازی برگشت و حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان همراه شد. 
این در حالی بود که بسیاری از آنها امید داشتند که با جذب بازیکنانی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوییجی دوناروما بتوانند رویای فتح لیگ قهرمانان را محقق کنند. 
با این حال بازیکنان پی اس جی روز گذشته تصمیم گرفتند که پس از قهرمانی جشنی را به همین مناسبت برگزار کنند. نیمار با انتشار تصاویری نشان داد که بار دیگر ستاره این مهمانی بوده است اما نکته جالب توجه اینکه علیرغم حضور بسیاری از بازیکنان پی اس جی در این مهمانی، خبری از لیونل مسی در تصاویری که بازیکنان به اشتراک گذاشتند نبود. 
به نظر می‌رسد که این بازیکن آرژانتینی که پیش از این در بارسلونا همیشه مورد احترام هواداران بوده، هنوز نتوانسته با رفتار متفاوتی که هواداران فرانسوی در قبال او در پیش گرفته‌اند کنار بیاید.

دیدگاه‌ها