کد خبر : 1821239 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 20:23 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

کریستین پولیسیچ:

توخل از من خواست سرنوشت بازی را رقم بزنم

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی مدعی شد آنها به پیروزی در خانه مقابل وستهام نیاز داشتند.

توخل از من خواست سرنوشت بازی را رقم بزنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز و در شرایطی که در دقیقه 87 یک ضربه پنالتی را توسط جورجینیو از دست داد، در نهایت با گل دقیقه 90 کریستین پولیسیچ در استمفوردبریج از سد وستهام گذشته و احتمال صعود خود به لیگ قهرمانان فصل آینده را افزایش داد. کریستین پولیسیچ در پایان این دیدار مدعی شد توماس توخل در هنگام تعویض این بازیکن از او خواسته سرنوشت بازی را رقم بزند و او با گلزنی در دقیقه 90 موفق به انجام این کار شده است.

1708589

کریستین پولیسیچ گفت: "توماس توخل هنگام ورودم به زمین فقط به من گفت که تلاش کن سرنوشت این بازی را به سود چلسی رقم بزنی. وظیفه من در زمین انجام حرکات ترکیبی و ایجاد موقعیت گلزنی برای چلسی در 15 دقیقه پایانی دیدار با وستهام بود. حالا حس امنیت بیشتری در مورد هدف خود یعنی قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول لیگ برتر داریم و این پیروزی احساس خوبی به همه ما داد. ما به یک پیروزی در خانه نیاز داشتیم و این برتری حس خوبی در مقابل هواداران چلسی به ما داد.

ما باید این فصل را با نمایشی قدرتمندانه به پایان برسانیم. چند بازی خوب در لیگ برتر از خود ارائه داده و سپس برای دیدار فینال جام حذفی مقابل لیورپول آماده خواهیم شد. من باید وارد زمین شده، سرنوشت بازی را رقم می‌زدم و همچنین نشان می‌دادم که می‌خواهم همیشه بازی کنم."

دیدگاه‌ها