کد خبر : 1820926 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 20:00 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: تماشای بازی تیم‌های تن‌هاخ لذتبخش است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به اریک تن هاخ برای حضور روی نیمکت منچستریونایتد تبریک گفت.

گواردیولا: تماشای بازی تیم‌های تن‌هاخ لذتبخش است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان واتفورد است. 
سیتیزن‌ها در حالی به مصاف این تیم خواهند رفت که امیدوار هستند با کسب سه امتیاز این بازی همچنان فاصله یک امتیازی خودشان با لیورپول را در صدر جدول حفظ کنند. 
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی به حضور تن هاخ در یونایتد واکنش نشان داده و گفت:« کافی است بازی تیم آژاکس با هدایت او را تماشا کنید تا کیفیت او را ببینید. به اریک تبریک می‌گویم و بهترین آرزوها را برای او دارم. او یک مربی درجه یک است و تماشای بازی تیم‌های او لذتبخش است.»

 

1707704


سرمربی منچسترسیتی درباره کار سخت تیمش برای پیروزی در بازی‌های باقی مانده اظهار داشت:« البته که ما از این شرایط لذت می‌بریم. ما ترجیح می‌دهیم در این شرایط باشیم تا این که شانسی برای کسب جام‌های متوالی نداشته باشیم. پس از این بازی شش دیدار باقی می‌ماند که شامل بازی در لیگ قهرمانان هم هست و افتخار بزرگی برای ما به حساب می‌آید اما حالا هدف ما لیگ برتر است.»
او با اشاره به عملکرد واتفورد اضافه کرد:« روی هاجسون تجربه بسیار خوبی به عنوان سرمربی دارد. ما به سختی توانستیم از سد پالاس عبور کنیم. همه در حال حاضر برای هدف یکسانی می‌جنگند. هر بازی از اهمیت یکسانی برخوردار است. واتفورد از کیفیت و قدرت بسیاری در خط حمله برخوردار است. ما باید بازی خودمان را ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.»
این مربی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که به دیدارهای باقی مانده به چشم بازی‌های حذفی نگاه می‌کند گفت:« قطعا همینطور است. ما نمی‌توانیم امتیازی از دست بدهیم. بازیکنان این را می‌دانند. ما قبلا هم در این شرایط بودیم. ما فینالی برابر برایتون برگزار کردیم و حالا فینال دیگری داریم. اگر برنده شویم باید به فینال دیگری برویم. پس از بازی فردا، سه روز بعد باید در لیگ قهرمانان به میدان برویم، سپس برابر لیدز به میدان می‌رویم. باید آماده و سرحال باشیم.»

دیدگاه‌ها