کد خبر : 1820799 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 17:02 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

بهتر است شرکت مجری شفاف‌سازی کند؛

درودگر: نساجی سوالات زیادی در مورد بلیت‌فروشی دارد

عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ می‌گوید در گفت‌وگو با مسئولان باشگاه نساجی مازندران، آنها به آماری که در مورد بلیت فروشی اعلام شده، اعتراض دارند.

درودگر: نساجی سوالات زیادی در مورد بلیت‌فروشی دارد

به گزارش "ورزش سه"، درِ ورزشگاه‌ها پس از دو سال و اندی به روی علاقه‌مندان به فوتبال باز شده است، اما این موضوع بار دیگر چالش‌های قدیمی‌ای که در حوزه بلیت‌فروشی وجود داشت؛ زنده کرده و در جدید‌ترین ابهامی که ایجاد شده، باشگاه نساجی معتقد است تعداد بلیت‌های فروش رفته‌ای که به آنها اعلام شده است، با تعداد واقعی بلیت‌های فروش رفته مطابقت ندارد. 
در همین زمینه گفت‌وگویی با صادق درودگر، مسئول بازاریابی سازمان لیگ و عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ داشتیم که او ضمن تایید این موضوع، حرف‎‌هایش را این‌طور آغاز کرد: در چند هفته اخیر چند باشگاه با من در مورد تعداد بلیت‌ها و حضور تماشاگران مطالبی را مطرح کرده‌اند. البته من اعلام کردم این موضوع به من، به‌عنوان مسئول بخش بازاریابی و عضو هیئت‌رئیسه مربوط نمی‌شود، اما لازم است حتما در این زمینه شرکتی که مجری فروش بلیت اینترنتی است، دسترسی کامل به حساب‌های بانکی، درگاه بانکی و اطلاعات مربوط به بلیت‌فروشی را به تمام باشگاه‌ها بدهد.
او سپس با اشاره به باز شدن دوباره درِ ورزشگاه‌ها در ایران ادامه داد: چون مدتی است که ما بلیت‌فروشی نداشته‌ایم و الان دوباره شروع شده؛ قطعا آن شرکت هم همکاری لازم را خواهد کرد. اما چون تمام کشور به سمت شفاف‌سازی پیش می‌روند و همه باید این کار را بکنند، فکر می‌کنم خود ما هم باید اینکار را انجام بدهیم و هم در خصوص شرکای تجاری‌ای که داریم و هم در مورد شیوه عقد قرارداد و مزایده‌ها و مناقصه‌ها و رعایت تشریفات قانونی اطلاعات دهیم.
امسال مانند قبل از شیوع پاندومی کرونا تمام اطلاعات مالی ذی‌نفعان را به مدیران حقوقی و مالی باشگاه‌هایی که درخواست دادند؛ ارائه دادیم تا به وظیفه خود عمل کرده باشیم. 
قاطعانه می‌گویم که رعایت همه جزئیات را در زمینه کار و وظایف خود انجام داده و هیچ تصمیمی به دور از رعایت قانون نگرفته‌ایم. به جدیت تمام به ذی‌نفعان پاسخگو بوده‌ایم و خوشحال می‌شویم اگر هرگونه حسابرسی‌ای از طرف افراد دارای صلاحیت قانونی در کارمان بشود. 
بخش بعدی صحبت‌های صادق درودگر، عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ با خطاب قرار دادن شرکت مجری بلیت‌فروشی اینترنتی مسابقات فوتبال بود و اضافه کرد: در مورد بلیت‌فروشی هم به‌شدت اعتقاد دارم که باید تمام دسترسی‌ها به ذی‌نفعان داده شود و برای شرکت مجری هم بهتر است که این اتفاق صورت بگیرد تا این شرکت هم از هرگونه شائبه و خطایی مصون باشد و خدایی ناکرده مشکلی برایش ایجاد نشود. امیدوارم شرکت مجری در سراسر کشور سامانه بلیت‌فروشی را راه اندازی کند و تمام باشگاه‌های کشور از این سامانه بهره‌مند شوند و درگاه الکترونیکی برای فروش بلیت‌ها گذاشته شود. همچنین برای ورود و خروج تماشاگران از تمام سازه‌ها و گیت‌های لازم به‌روز که در تمام دنیا استفاده می‌شود، بهره ببرد، چون در قرارداد قبلی آنها این موارد بوده و باید انجام بشود تا مردم به‌راحتی بلیت تهیه کنند و به‌راحتی به محل برگزاری مسابقات ورود و خروج داشته باشند. باید گیت‌های مخصوص به‌صورت اصولی و کارشناسی تعبیه شود، تا از ورود افراد بدون بلیت و غیرمسئول به داخل استادیوم‌ها جلوگیری شود.
در پایان صادق درودگر به نقل از صحبت‌های خود با یکی از مسئولان باشگاه نساجی‌ مازندران پرداخت و در این زمینه گفت: الان باشگاه نساجی مازندران در این خصوص سوالات زیادی دارد و می‌گوید تعداد تماشاگران ما بالغ بر 25 تا 30 هزار نفر بوده، ولی چیزی که در فروش بلیت نشان داده شده است، 15 هزار بلیت است که از نظر آنها با هم تطابق ندارد. من خواهش می‌کنم از همین بازی نساجی و مس این کار آغاز شود و به تمام مسابقات لیگ فوتبال تسری پیدا کند.
البته مسئولان آی‌تی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم می‌توانند به باشگاه در این زمینه کمک کنند تا اطلاعات خودشان را تکمیل کنند.

دیدگاه‌ها