کد خبر : 1820462 | 30 فروردين 1401 ساعت 14:30 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

در تلاش برای نجات یونایتد برابر لیورپول؛

رونالدوی غمگین به دنبال تکرار خاطرات شیرین

کریستیانو رونالدو در بازی امشب لیگ برتر مقابل لیورپول به دنبال تکرار روند گلزنی های گذشته خود خواهد بود.

رونالدوی غمگین به دنبال تکرار خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی شنبه شصتمین هت تریک دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند و شیاطین سرخ با پیروزی 3-2 مقابل نوریچ سیتی در اولدترافورد امیدهای خود را در جمع چهار تیم برتر و رسیدن به لیگ قهرمانان را دوباره زنده دیدند.

رونالدو در طول دوران حرفه ای خود 13 بار با لیورپول روبرو شده است و رکورد هشت پیروزی، یک تساوی و چهار شکست را به ثبت رسانده است. هر سه تقابل رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول در زمان حضور این بازیکن در رئال مادرید انجام شده و هر سه بازی نیز با برتری تیم اسپانیایی تمام شد. رونالدو در مرحله گروهی فصل 2014-15 مقابل لیورپول گلزنی کرد و در فینال 2018 نیز 90 دقیقه برابر این تیم به میدان رفت، اما موفق به باز کردن دروازه نشد.

1707171

اما رونالدو 9 بار در لیگ برتر به مصاف لیورپول رفته و سابقه پنج برد، یک تساوی و سه شکست، دو گل و دو پاس گل را در کارنامه دارد. او در اوایل این فصل 90 دقیقه کامل در جریان باخت 5-0 تیمش مقابل شاگردان یورگن کلوپ در اولدترافورد در زمین بود. رونالدو حالا در دو تقابل آخر خود در لیگ مقابل قرمزها شکست خورده، زیرا او در آخرین فصل حضورش در اولدترافورد در اولین دوره، شکست 4-1 را متحمل شده بود.

رونالدو همچنین در طول دوران حرفه‌ای خود یک بار در جام حذفی مقابل لیورپول بازی کرده است. یونایتد در دور پنجم این رقابت‌ها در فصل 06-2005 با نتیجه 1-0 مقابل مرسی سایدی ها شکست خورد. رکورد تنها دو گل در 9 بازی لیگ برتری چندان خوب نیست و رونالدو امشب به دنبال بهبود این کارنامه خواهد بود. جالب اینجاست این ستاره باتجربه در واقع در شش بازی اول خود در لیگ برابر لیورپول موفق به گلزنی نشد و در نهایت اولین بار و در جریان در پیروزی 3-0 منچستریونایتد در اولدترافورد در طول فصل 08-2007، بالاخره این اتفاق رخ داد.

رونالدو در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل لیورپول شکست خورده، منچستریونایتد 9 گل خورده و تنها یک گل به ثمر رسانده است. اما رونالدو به خوبی می داند که برای کسب موفقیت در آنفیلد باید چه کار کند، زیرا او چهار بار از پیروزی در این استادیوم معروف لذت برده که سه مورد از آن‌ها در اولین مقطع حضورش در منچستریونایتد بود.

1707172

رونالدو 37 ساله در فصل جاری در 34 بازی برای منچستریونایتد 21 گل به ثمر رسانده و در لیگ برتر کارنامه او 15 گل و سه پاس گل در 26 بازی بوده است. تیم رالف رنگنیک در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار گرفته و سه امتیاز کمتر از تاتنهام رده چهارمی دارد.  لیورپول نیز تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین لیگ داشته و در رقابتی جذاب به دنبال کسب عنوان قهرمانی است. گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده رونالدو زیر نظر اریک تن هاخ شنیده شده و دیدار با لیورپول بهترین فرصت برای اثبات دوباره شایستگی های این ستاره بزرگ و پرافتخار خواهد بود. البته مرگ فرزند نارس در روحیه این بازیکن اثرگذار بوده و حتی اخباری در مورد احتمال غیبت این بازیکن نیز شنیده شده است.

دیدگاه‌ها