کد خبر : 1820432 | 30 فروردين 1401 ساعت 12:17 | 76.2K بازدید | 5 دیدگاه

همدردی با رونالدو: در کنار تو و جورجینا هستیم

بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای ورزش همدردی خود را با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، پس از درگذشت پسرش ابراز کردند.

همدردی با رونالدو: در کنار تو و جورجینا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که همسرش باردار است و این دو در انتظار تولد یک دوقلو هستند. 
با این حال این ستاره پرتغالی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای در صفحه اینستاگرامش تایید کرد که پسرش درگذشته اما دخترش سلامت است و در شرایط خوبی قرار دارد. 
در بخشی از این بیانیه آمده:« با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.»

 

1707107


انتشار این خبر از سوی رونالدو با موجی از واکنش‌ها و ابراز همدردی افراد مختلف روبرو شد. مارکوس رشفورد در این باره در توییتر برای هم تیمی‌اش نوشت:« فکرم کنار تو و جورجیناست، برادر. من بسیار متاسف هستم.»
کاتیا آویرو، خواهر رونالدو، در اینستاگرام نوشت:« دوستت دارم و قلبم آنجاست... امیدوارم خدا از همه چیز مراقبت کند و مسیر تو را بیشتر و بیشتر قدرت ببخشد... فرشته کوچک ما در آغوش پدرش است و دختر کوچک ما که اینجاست قوی و پر از سلامتی است و بیشتر و بیشتر به ما یاد می‌دهد که تنها عشق اهمیت دارد.»

 

1707108


اوسین بولت، دونده رکوددار جام جهانی که طرفدار یونایتد است، نیز با علامت دعا کردن به پست رونالدو در اینستاگرام واکنش نشان داد و پیرس مورگان نوشت:« خبر دردناکی بود. عمیق‌ترین همدردی‌ام را با تو و خانواده‌ات ابراز می‌کنم.»
باشگاه منچستریونایتد نیز در واکنش به این خبر اظهار داشت:« درد تو درد ما است. عشق و قدرت بسیاری برای تو و خانواده‌ات در این شرایط سخت آرزو می‌کنیم.»

 

1707111


گری لینه‌کر با انتشار توییتی نوشت:« خبری بسیار ناراحت کننده. همدردی صادقانه من برای تو و خانواده‌ات.»
هم تیمی‌های این بازیکن مانند دیوگو دالوت، داوید دخیا و الکس تلس نیز همگی با ارسال شکلک قلب حمایت و همدردی خود از این ستاره تیم‌شان را ابراز کردند.

دیدگاه‌ها