کد خبر : 1820337 | 29 فروردين 1401 ساعت 22:31 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

ویستا توربین یک – قشقایی شیراز یک

لیگ یک / غافلگیری ویستاتوربین در تهران

تیم ویستا توربین که در هفته‌های اخیر لیگ یک ارائه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بود و نتایج خوبی را هم کسب کرده بود، در بازی با قشقایی شیراز غافلگیر شد.

لیگ یک / غافلگیری ویستاتوربین در تهران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان بلادی در خانه به دنبال شکست قشقایی شیراز بودند اما در نیمه اول این تیم میهمان بود که به گل رسید و موجب غافلگیری تیم ویستا توربین شد. ضربه میلاد تاجیک در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان نیمه نخست به گل اول تیم قشقایی شیراز تبدیل شد تا این تیم در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

ویستا توربین که دوست نداشت سه امتیاز این بازی را از دست دهد با سوت شروع نیمه دوم در پی جبران گل خورده بود که در دقیقه 75 به این مهم رسید و حجت اسلامی نتیجه بازی را به تساوی کشاند. این گل روحیه خوبی به تیم میزبان برای زدن گل برتری داد اما در ادامه تلاش‌های هیچ یک از دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه نداد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

این تساوی موجب شد که تیم ویستا توربین 32 امتیازی شود. این تیم فصل اول حضور در بازی‌های لیگ یک را تجربه می کند و بدون شک ماندن در جدول بازی ها برای این تیم اتفاق خوشایندی است.

دیدگاه‌ها