کد خبر : 1819932 | 27 فروردين 1401 ساعت 16:28 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

تب و تاب شریف برای کسب اولین قهرمانی؛

حرص و جوش تمام نشدنی سرمربی نایب قهرمان فوتسال

شب گذشته در میان هیجان زیاد سرمربی تیم نصر فردیس کرج، زنان پیکان موفق شدند قهرمان لیگ فوتسال شوند.

به گزارش "ورزش سه"، فاطمه شریف سرمربی تیم نصر فردیس امید زیادی داشت تا تیمش را به سوی قهرمانی لیگ فوتسال زنان هدایت کند و در حالی که تا یکقدمی این موفقیت نیز پیش رفت، در نهایت دستش از جام کوتاه ماند. با این حال او از کنار خط با شور و شوق فراوان بازیکنانش را هدایت می‌کرد و  هرچه در چنته داشت رو کرد تا پس از رتبه چهارمی با سیاه جامگان، این بار به نایب قهرمانی برسد.

شریف که اولین فینال دوران مربیگری‌اش را تجربه می‌کرد، سعی کرد تا با استفاده از تمامی ستارگان خود بتواند به رویای فتح جام پایان بدهد اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان این سرمربی جوان در خانه مغلوب حریف خودروساز خود شدند و نظاره‌گر جشن قهرمانی پیکانی‌ها در کرج بودند!

در طول جریان مسابقه، فاطمه شریف با شور و حرارتی خاص سعی داشت بازیکنان خود را تهییج کند اما او ناکام در این امر بود و نصری‌ها نتوانستند توپ را وارد دروازه‌ی حریف کنند تا سرانجام بدون گل زده در خانه‌ی خودی و با قبول شکست 2-1 در مجموع فینال لیگ هفدهم فوتسال زنان، نصر به نایب قهرمانی لیگ برسد و سرمربی جوان این تیم برای چهارمین سال ناکام در رسیدن به جام باشد.

در لحظات پایانی مسابقه که نصری‌ها یکپارچه حمله برای رسیدن به گل بودند، بعد از هر موقعیت که از دست می‌رفت، نیمکت‌نشینان با چهره‌ای درهم و بهت‌زده نظاره‌گر درون زمین بودند و امیدهایشان برای رسیدن به گل تساوی و حفظ شانس قهرمانی رنگ می‌باخت.

بعد از اتمام مسابقه‌ی شب گذشته نیز، اعضای تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج ناراحت و اندوهگین از کسب مقام نایب قهرمانی روی سکو آمدند و بعد از دریافت شاخه‌ی گل و مدال نقره خود از روی سِن پایین آمدند.

1706250
1706251
1706254
1706253
1706252

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده-سوگند نظمی

دیدگاه‌ها