کد خبر : 1819760 | 26 فروردين 1401 ساعت 15:20 | 18.4K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار کلوپ به سیتی، هنوز بهترین لیورپول را ندیده‌اید

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است تیمش می تواند بهتر از اینها نیز بازی کند و هنوز لیورپول واقعی را ندیده ایم.

هشدار کلوپ به سیتی، هنوز بهترین لیورپول را ندیده‌اید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچسترسیتی به فاصله یک هفته برای دومین بار به مصاف هم خواهند رفت. این بار در نیمه نهایی جام حذفی و در ورزشگاه ومبلی لندن.
هفته قبل دو تیم در لیگ برتر و در ورزشگاه اتحاد به تساوی 2-2 رسیدند و یکی از جذاب‌ترین بازی های فصل را به نمایش گذاشتند. سیتی پس از تساوی با ارزش و نفسگیر در زمین اتلتیکو به این بازی رسیده و لیورپول هم در زمین خود برابر بنفیکا 3-3 متوقف شد ولی این تیم هم مثل سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت.

1706002

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری امروز خود گفت:« ما در مورد این رویارویی ها برابر سیتی خیلی فکر کرده ایم و این دقیقا کاری است که باید انجام دهیم. معتقدم سیتی هفته گذشته واقعاً قوی بود و ما در بهترین فرم خود نبودیم. دوست دارم فردا تیمم در بهترین شرایط و در وضعیت برتر برابر سیتی به میدان برود و چنین دیداری را شاهد باشم. بازی جالب و جذابی خواهد شد.»

کلوپ ادامه داد:« بازیکنانم در میدان عملکرد خوبی دارند، اما واقعاً فکر می‌کنم که در چندین مورد می توانستیم در سطحی کاملاً متفاوت عمل کنیم و باید در بازی های بعدی آن را امتحان کنیم. لیورپول می تواند بهتر از اینها باشد و کیفیت واقعی ما را هنوز کسی ندیده است. این یک دیدار جام حذفی است و تک بازی. اگر دوباره 2-2 شود، به 120 دقیقه خواهیم رفت و اگر همینطور بماند، ضربات پنالتی را داریم که می تواند دیوانه کننده باشد.»

کسب چهارگانه:« دوست دارم از الان تا پایان فصل 12 بازی داشته باشیم و در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان حاضر باشیم. سخت است اما همچنان بهترین برنامه ممکن خواهد بود چون نشان می دهد در همه جام ها زنده هستیم. من واقعاً منتظر بازی فردا هستم. ومبلی ورزشگاهی با زمین بزرگ است و طبعا باید بیشتر از همیشه بدویم و فضاهای خالی زیاد را پوشش دهیم، اما در هر صورت بازی خوبی خواهد شد.»

کلوپ در مورد تاثیر سفر سیتی به مادرید و طی مسافت طولانی رفت و برگشت، روی بازی فردا گفت:« هفته قبل که با سیتی بازی داشتیم، ما از لیسبون برگشته بودیم و این بار شرایط برای سیتی متفاوت است. می تواند تاثیرگذار باشد ولی در مجموع نظر خاصی در این رابطه نمی توان داد.»

دیدگاه‌ها