کد خبر : 1819702 | 26 فروردين 1401 ساعت 09:31 | 93.2K بازدید | 30 دیدگاه

لاپورتا: از کار هواداران بارسا شرمنده شدم

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از اتفاقی که شب گذشته در جریان بازی برابر اینتراخت روی سکوهای نوکمپ افتاد به شدت ابراز ناراحتی کرد.

لاپورتا: از کار هواداران بارسا شرمنده شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود. 
این بازی با پیروزی 2-3 باشگاه آلمانی به پایان رسید و با توجه به تساوی 1-1 دو تیم در بازی رفت، این اینتراخت بود که موفق شد با این نتیجه به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند. 
یکی از حواشی جدی ایجاد شده پیرامون این بازی حضور پر تعداد هواداران اینتراخت روی سکوهای ورزشگاه نوکمپ بود که مشخص شد با فروش بلیت توسط دارندگان بلیت‌های فصلی بارسا به آنها صورت گرفته است. این اتفاق تا جایی پیش رفت که جو این ورزشگاه به صورت کامل در دست هواداران این تیم بود. 

 

1705882


لاپورتا پس از پایان بازی در اینباره به بارسا تی وی گفت:«این اتفاق تاسف آوری است که نمی‌تواند تکرار شود. ما اطلاعاتی درباره آنچه رخ می‌داد، داشتیم. این باعث خشم و تاسف است. گاهی نمی‌توانیم مانع از رخ دادن بعضی اتفاقات شویم اما از این به بعد باید قوانین سختگیرانه‌تری را در نظر بگیریم.»
رییس باشگاه بارسلونا در پاسخ به این سوال که قصد تغییر در چه قوانینی و انجام چه اقداماتی را دارد اظهار داشت:«اجازه دهید به صورت خاص به آنها اشاره نکنم چون ما در حال جمع‌آوری اطلاعات و مذاکره با دپارتمان‌های بلیت‌فروشی و امنیتی هستیم. مشخصا وقتی این روند بررسی را طی کنیم تصمیماتی را اتخاذ می‌کنیم و آنها را اعلام خواهیم کرد.»
او با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده اضافه کرد:«همه چیز نشان از شرایطی ناخوشایند دارد. من از چیزی که دیدم و اتفاقی که افتاد احساس شرمندگی می‌کنم. من شاهد حضور بسیاری از هواداران تیم رقیب بودم و از این اتفاق بسیار متاسف هستم. امروز احساس شرمندگی کردم. این اتفاق عادی نیست و نباید هرگز تکرار شود.»

دیدگاه‌ها