کد خبر : 1819692 | 26 فروردين 1401 ساعت 01:35 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

از این برد خیلی خیلی خوشحالم

کولیبالی: در لیگ ایران هم چنین گل‌هایی زده‌ام

مدافع تیم فولاد می‌گوید آخال تیم خوبی بود اما خدا کمک کرد که او توانست گل برتری فولاد را وارد دروازه حریف کند.

کولیبالی: در لیگ ایران هم چنین گل‌هایی زده‌ام

به گزارش ورزش سه، موسی کولیبالی که گل پیروزی فولاد در بازی امشب مقابل آخال را به ثمر رساند پس از بازی به همراه جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد و گفت: خوشحالم که فولاد امروز سه امتیاز را گرفت. بازی خیلی سختی بود. ما در بازی اول بدشانس بودیم و یک امتیاز گرفتیم و در بازی دوم هم همینطور شد اما بازی سوم مهم بود. خدا به تیم کمک کرد و در آخرین ثانیه توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. انشاالله همیشه همینطور باشد.

کولیبالی در پاسخ به این سوال که از به ثمر رساندن گل پیروزی فولاد در دقایق پایانی چه حسی دارد گفت: گل اول من در لیگ قهرمانان آسیا بود و خیلی خوشحال شدم. همه تیم با هم تلاش کردیم که این گل به ثمر رسید. کادر، بازیکنان و هواداران همه تشویق می‌کنند و این به من انرژی می‌دهد. آخال تیم بدی نبود و قوی بود اما خدا کمک کرد و توانستم در دقایق  پایانی گل بزنم. خیلی خوشحال شدم.

1705892

او در واکنش به اینکه در ثانیه های پایانی بازی و زمانی که برای گلزنی جلو رفت، به چه چیزی فکر می‌کرد عنوان کرد: در لیگ ایران همیشه زمانی که تیم نمی‌تواند به گل برسد، در آخرین دقایق مربی من را جلو می‌فرستد و این مسئله پیش می‌‌آید. در ذهن خودم بود که اگر جلو بروم می‌توانیم به گل برسیم.

دیدگاه‌ها